The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Älä nyt turhaan sitä mun takii rasita ja läpättele. Mää oon vähän epäluulonen noita kakslahkeisii kohtaan nykysin....Ei oo helppo meikäläisen ottaa kenenkään mahdollisia kiinnostuksia tosissani:notworthy:
Kyllä se silti läpättää sulle...mä olen taas aina ollut sellanen romanttinen hupsu ja tässä asiassa mun sydän tekee mitä tahtoo:love::love:
Ton epäluulon mä tiedän liiankin hyvin, mutta sen mä sanon vaan että kannattaa uskaltaa, vaikka pelottais uskaltaa...meni syteen taikka saveen niin silti nainen, anna mennä vaan!:love:

Kyllä se silti läpättää sulle...mä olen taas aina ollut sellanen romanttinen hupsu ja tässä asiassa mun sydän tekee mitä tahtoo:love::love:
Ton epäluulon mä tiedän liiankin hyvin, mutta sen mä sanon vaan että kannattaa uskaltaa, vaikka pelottais uskaltaa...meni syteen taikka saveen niin silti nainen, anna mennä vaan!:love:
Muistan hämärästi millasta oli olla tollanen.

Muistan hämärästi millasta oli olla tollanen.
Mut on rikottu niin monta kertaa, että vois luulla etten mä enää olis sellanen...mutku emmä osaa olla muutakaan:oops:, itken ilosta kun nään kuinka toisilla menee hyvin ja samalla hetkellä omassa sydämessä herää taas hiljainen toivo omastakin onnesta:love:. Kai se hupsuus on sitten mulla geeneissä:barefoot:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä