höh, on kyllä vaikee kuvitella että joku EI tykkäis sustaÄlä nyt turhaan sitä mun takii rasita ja läpättele. Mää oon vähän epäluulonen noita kakslahkeisii kohtaan nykysin....Ei oo helppo meikäläisen ottaa kenenkään mahdollisia kiinnostuksia tosissani
Kyllä se silti läpättää sulle...mä olen taas aina ollut sellanen romanttinen hupsu ja tässä asiassa mun sydän tekee mitä tahtooÄlä nyt turhaan sitä mun takii rasita ja läpättele. Mää oon vähän epäluulonen noita kakslahkeisii kohtaan nykysin....Ei oo helppo meikäläisen ottaa kenenkään mahdollisia kiinnostuksia tosissani
älä nyt siellä tolleen....höh, on kyllä vaikee kuvitella että joku EI tykkäis susta
Muistan hämärästi millasta oli olla tollanen.Kyllä se silti läpättää sulle...mä olen taas aina ollut sellanen romanttinen hupsu ja tässä asiassa mun sydän tekee mitä tahtoo
Ton epäluulon mä tiedän liiankin hyvin, mutta sen mä sanon vaan että kannattaa uskaltaa, vaikka pelottais uskaltaa...meni syteen taikka saveen niin silti nainen, anna mennä vaan!
ookke, alan jurottaa taas niinkö tavallisestiälä nyt siellä tolleen....
Näytä sille tuhmia käsimerkkejäHuomenta! Seuraavaksi on ääni lähdössä, mukavaa. Mies kiittää, kohta kommunikoidaan vaan käsimerkein.
Tinkulle perhosia vatsanpohjaan ja sydämen kuvia.
Mut on rikottu niin monta kertaa, että vois luulla etten mä enää olis sellanen...mutku emmä osaa olla muutakaan, itken ilosta kun nään kuinka toisilla menee hyvin ja samalla hetkellä omassa sydämessä herää taas hiljainen toivo omastakin onnesta. Kai se hupsuus on sitten mulla geeneissäMuistan hämärästi millasta oli olla tollanen.
Tirskaus, kansainväliset käsimerkit käyttöön Nautihan sinä olostasi ja ota kaikki ilo irti mahdollisesta uudesta suhteenpoikasesta.Näytä sille tuhmia käsimerkkejä
Parane pian.
ookke, alan jurottaa taas niinkö tavallisesti
ei hempeily mulle olis sopinukkaan
Et varmasti ala...niin ihanasti puhalsit miun sydämenkin ehjäksi että ihan veet tuli silmiin! *istahtaa Ruutiksen syliin ja moiskauttaa suukon poskelle*ookke, alan jurottaa taas niinkö tavallisesti
ei hempeily mulle olis sopinukkaan
Totta kai haluaa nähä uuvestaanHelou
Toka aamupala menossa
Onkohan se tyyppi vinksahtanu kun haluu nähä uudelleen
Ei näitä vaan sellaset tuhmat...juu nouTirskaus, kansainväliset käsimerkit käyttöön Nautihan sinä olostasi ja ota kaikki ilo irti mahdollisesta uudesta suhteenpoikasesta.
Minä taidan lähteä Ikeaan, yksi verho pitäisi hakea.
Mutta miksihänTotta kai haluaa nähä uuvestaan
Öö, en tiedä. Voitsä opettaaEi näitä vaan sellaset tuhmat...juu nou
Koska se tykkäs sustaMutta miksihän
Kysy elenalta,se täällä se pervå onÖö, en tiedä. Voitsä opettaa