no silläpä mulla on varaa paheksua...sanoo han joka ei ronklaa viestejä vaikka ei ole metsuri ...
no silläpä mulla on varaa paheksua...sanoo han joka ei ronklaa viestejä vaikka ei ole metsuri ...
Laita tyyny hyvin, ota uni syvin.Hipsin jo sänkyyn,lukemaan vähäksi aikaa,eiköhän unimattikin saavu jonkun ajan kuluttua,joten hyvää yötä ja ihania unia
oon hoksannu niistä monet mutta tuskin kaikkiaMikä mun ronklauksista nyt jäi näkemäti?
Olen syytön..mutta näin kuinka kisu ja lispe tuijottelivat pöksyjäsi kiimaisilla katseilla...minä näin kaikenpaheksun kassieni kronklaamista
*ufopaakkonen*....jukulauta nainen..mihin sun silimat oikein kattelee...ettei vaan ihan pain amarylliksia....Olen syytön..mutta näin kuinka kisu ja lispe tuijottelivat pöksyjäsi kiimaisilla katseilla...minä näin kaiken
onneksi kiimaisellakaan katseella ei tavoita vankkojen sarkapöksyjen takana piiloilevia pallejaOlen syytön..mutta näin kuinka kisu ja lispe tuijottelivat pöksyjäsi kiimaisilla katseilla...minä näin kaiken
Ei olekkaan. Pennutan tuon niin varaan ekat kuus sulle!Kato ite paholainenhan se siinä.
Mulle kuus tollasta! Ei niiden ohjaus voi olla yhtään vaikeempaa ku vitukkaan hevosen. Sentää ajellu heppoja jos jonkillaisia.
No vähän vilkasin. *laittaa suurennuslasin selän taa piiloon*Olen syytön..mutta näin kuinka kisu ja lispe tuijottelivat pöksyjäsi kiimaisilla katseilla...minä näin kaiken
ripaskaako nuo poijjankossit hyppäsi tuossa alussa?Kaikki mukaan!!!!
tulee nuoruus mieleen
Toi on asia jossapa vaikka Jinksu tai sinä menette metsään ja lujaa. Kiitos mutta anteeksi.Nokun mä olen niin siveellinen etten halua että kukkaa käsittäis mun sydämiä väärin
Kunhan tässä nyt ensin päästään jonnekin paremmille hoodeille, emmää niitä täällä kaupungissa voi pitää. 6 huskyä ei oo mikään naurun asia näin pienissä tiloissa.Ei olekkaan. Pennutan tuon niin varaan ekat kuus sulle!
Astujalle menee toki haluamansa, yleensä uros.
Noin 2-6 tulee pentuja kerrallaan kuulemma.
Vetokoiria siis ja sen vuoksi hinnatkin halvempia kuin show linjasisista tai oldschool linjasista eli noin 1500 euroa/pentu. Lääkärit,ekat rokotuklset yms annettuina tietenkin.
Paperit mukaan tottakai.
..sanoo ianaikaisen vanaha mies ...hiien monta kertaa jorannut tata biisia esitanssijana baarissa ...tulee nuoruus mieleen
Ei hitto taas mentii.ripaskaako nuo poijjankossit hyppäsi tuossa alussa?
Oi kuule, Peppisi sun hurmaa sut ihan pelkalla lasnaolollaan ...siihen ei etes sanoja tarvita ...Toi on asia jossapa vaikka Jinksu tai sinä menette metsään ja lujaa. Kiitos mutta anteeksi.
Hyvä mies ja hyvät pokaustaidot omaava mies ovat usein kaksi eri asiaa. Pätee naisiinkin ettei tulis sukupuolisyrjittyä.
Mut luuleeko joku, että Peppi hurmaisi minut pimperolla, punatukkaisuudella tai arkullisella kultarahoja? Vaikka kaikki kuuluu listaan niin vastaus on ei. Mut rehellisyyden nimissä on vastattava kuin Einstein, et pimperosta en o ihan varma.
Ei mitään hätää, ota yhteyttä kun onnistuu kuuden huskyn pitäminenKunhan tässä nyt ensin päästään jonnekin paremmille hoodeille, emmää niitä täällä kaupungissa voi pitää. 6 huskyä ei oo mikään naurun asia näin pienissä tiloissa.
yleensä saduilla on onnellinen loppu. hyvä mies saa rinsessan ja pokaustaidot omaava jää metsästään seuraavaa.Toi on asia jossapa vaikka Jinksu tai sinä menette metsään ja lujaa. Kiitos mutta anteeksi.
Hyvä mies ja hyvät pokaustaidot omaava mies ovat usein kaksi eri asiaa. Pätee naisiinkin ettei tulis sukupuolisyrjittyä.
Mut luuleeko joku, että Peppi hurmaisi minut pimperolla, punatukkaisuudella tai arkullisella kultarahoja? Vaikka kaikki kuuluu listaan niin vastaus on ei. Mut rehellisyyden nimissä on vastattava kuin Einstein, et pimperosta en o ihan varma.
Eli vipinää ja vilskettä.tulee nuoruus mieleen
Emmä ketään pimpallani yrittäis hurmata, vaikka pieni onkin...vaan ihan syrämellä Pimpero otetaan käyttöön sitten myöhemmin yhdessä kun tulee sopiva hetkiToi on asia jossapa vaikka Jinksu tai sinä menette metsään ja lujaa. Kiitos mutta anteeksi.