Kyllä, varpusparvet vaan lenteli iloisena pitkin mehtiä!! Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa ja Ruutis vanukasukkeli vain!näimpä, riu'ulla käytiin ja ryykipuikolla jäljet korjattiin
ei se oo väärin jos yhen ottaaUusinta mittaus:
37,6 - otin panatoolin tuossa tunti sitten etten ihan pökrää kun en malta olla riekkumatta teijjän kaa.
Kohtahan se taas nouseepi, mutta mitä sitte
Yöllä tosiaan on hianoja piisejä!Haukun tasapuolisesti kaikkien soittamaa huonoa (paskaa) musiikkia.
Ei tääkään niin helmi ole mutta on joku veto kuiten. Eikä tartte kenenkään tykätä, mulle riittää että itse tykkään.
Saa toki tykätä
..miks ihmeessa nukkumaan jos kerta loma alkoi ...hopotatNiih ja jos joku biisi on mun mielestä paska niin jokuhan voi tykätä siitä.
Munkaan kaikista biiseistä ei kaikki tykkää, siihenkö laittaa tykkäämäni biisit päälle
Vitsit pitäis nukkumaan mennä?
Älä mee!!! tai viet multa kaikeen hapenNiih ja jos joku biisi on mun mielestä paska niin jokuhan voi tykätä siitä.
Munkaan kaikista biiseistä ei kaikki tykkää, siihenkö laittaa tykkäämäni biisit päälle
Vitsit pitäis nukkumaan mennä?
alaspäin. sunnuntaina luistellaanUusinta mittaus:
37,6 - otin panatoolin tuossa tunti sitten etten ihan pökrää kun en malta olla riekkumatta teijjän kaa.
Kohtahan se taas nouseepi, mutta mitä sitte
Liukasta on!alaspäin. sunnuntaina luistellaan
Älä mee!!! tai viet multa kaikeen hapen ja ilmasen votkan
Nyt loppuu epekin lisähapen kanssa pelleileminen kun ette ittekkään muista mistä on kyse!Älä mee!!! tai viet multa kaikeen hapen
hyvä että on liukastaLiukasta on!
Hakulisen tekemät erityisestiYöllä tosiaan on hianoja piisejä!
Ai, sä oot tänään hortonoomi!Niih ja jos joku joulukukka on mun mielestä paska niin jokuhan voi tykätä siitä.
Munkaan joulukukasta ei kaikki tykkää, siihenkö laittaa tykkäämäni joulukukat päälle ni mitä sitte, revitään juurineen
Vitsit pitäis lähteä kastelemaan kukkia?
Sanopa se.sen kerran kun mä en pervoile niin jo pittää sitäkii viattomuutta epäillä
sinäkinEmmä nähny mitään kukkaa!
Siinä oli vaan se amaryllis.
..taallapa luistellaan jo huomenna ...tirpana sanoi etta jaalle nythetijustiinsa huomenissa eli hokkarit jalkaan ja....sairaslomaa hakemaan ...me tyttoset nyt ainakin vissiin jaalle suunnataan ellei pahasti hovissa muutu asiatalaspäin. sunnuntaina luistellaan
tuohon ei voi antaa yläpeukkua, eikä sydäntäkään alapeukkukaan ei käy kun on niin hyvä...eikä nauruhymiö koska ei tuo naurataLähinnä retorinen kysymys