Katajalla olen savustanu kalojaMites toi kataja tai tuija? Onko ollu kuin suosittuja teillä?
Katajalla olen savustanu kalojaMites toi kataja tai tuija? Onko ollu kuin suosittuja teillä?
No en ma nyt tiiaa...kataja on aika hauska toisinaan mutta noi tuijat on aika kuivahtaneita...*ufopaakkonen*...aaaa...rehuja siis...tuolla jossain takametassa taitaa joku kuppanen kataja kekkuloija ja naapurissa on ponakka tuija valoissaan ...Mites toi kataja tai tuija? Onko ollu kuin suosittuja teillä?
Onks se sun päällä/alla/takana just nyt?Nymä sit oon sen sängys
Paraskin puhumaan siellä tollasen avataren kanssaSiveettömät hävetkää jos osaatte
Katajasta saa hyvän saunavihdanMites toi kataja tai tuija? Onko ollu kuin suosittuja teillä?
..ja ma saan ihan kaiken tapetuksi ...tata nykya...Onhan se amaryllis hieno täydessä loistossaan, mulla oli sellanen olkkarissa muutama joulu sitten ja niin kauniisti ja uljaana pystyssä kasvoi ja just aatoksi aukesi täyteen kukkaloistoon!
varmaan takana kun voi päivittää statusta kännykälläOnks se sun päällä/alla/takana just nyt?
mikäs toi kukka oikeasti on minkä kuvan lähetin.No olihan se hienosti nupulla, vois muut vaan kuvitella miltä se näyttää täydessä loistossaan.
Tai jos se sulki sen vessaan ja tuli itte twiittaa meille tilannekatsausta?varmaan takana kun voi päivittää statusta kännykällä
kaikki on nykyaikana mahollistaTai jos se sulki sen vessaan ja tuli itte twiittaa meille tilannekatsausta?
Nymä sit oon sen sängys
Nii, toista se oli meirrän nuorruuurressa kun ei oltu vielä vessoja keksittykkään *murahtaa syvällä wiskeybassolla*kaikki on nykyaikana mahollista
Emmä nähny mitään kukkaa!mikäs toi kukka oikeasti on minkä kuvan lähetin.
Tai jos näyttää siltä niikö ois raejuustolla kuorrutettu!
Onko sulla kumit mukana? Ja jos näyttää kukkakaalilta ni veä housut jalkaas ja lähe hiivatin äkkiä.
Siinäpä bändi josta en hirveesti tykkää. En tiijä miksi, oisko kun soittavat niin paskaa musiikkia?
näimpä, riu'ulla käytiin ja ryykipuikolla jäljet korjattiinNii, toista se oli meirrän nuorruuurressa kun ei oltu vielä vessoja keksittykkään *murahtaa syvällä wiskeybassolla*
Veetään yhes.
...jahka ma saan itteni kuntoon ja aanen kondikseen niin ...
No eipa haittaa, onneksi on tarjolla ziljoonabiljoona muuta viisua joista voi tuurillansa tyksiakinSiinäpä bändi josta en hirveesti tykkää. En tiijä miksi, oisko kun soittavat niin paskaa musiikkia?
Veetaa vaanVeetään yhes.
Ei kannata ainakaan lipasta ja maistaa silloinTai jos näyttää siltä niikö ois raejuustolla kuorrutettu!