Nyt.
annas nyt ne *pihiseeee jo todella pahasti*
Kerrot.
Ei ole hauskaa kun selän takana naureskellaan..
Nyt.
annas nyt ne *pihiseeee jo todella pahasti*
mitään tauteja ole. viaton tulilatvaJoo..Pojan kuvat kukkivasta amarylliksestä
..ma mitn Pojan amarylliksia oo nahany...hyva kun hatina tiian mista rehusta on etes kyse...Koskas sä olet nähnyt Pojan amarylliksen?
Myö turmellaan kaikki!!!!Siinä meni piparit, tortut, vanukkaat, piirakat ja nyt joulukukatkin.
Kuka niistä vouhkas, ettei voi enää mitään syyä tai tehhä ku aina tulee vaan mieleen.
Taidampa kysästä naapurilta että meinaako se antaa mulle joulukukan vai ei!
Nooh, en mä oikeasti enää edes muista mistä se tuli.Nyt.
Kerrot.
Ei ole hauskaa kun selän takana naureskellaan..
Ehän mä mistään taudeista ees sanonutmitään tauteja ole. viaton tulilatva
...tama totta, taltakin iankaikkiselta ameebaltaKuunteles Lissu kun äiti kertoo.
Ja minä isipappana sanon ihan samaa.
Vaikka me ollaan kuinka väärässä, niin sinun parastasi me siinä ajatellaan.
Ei hitto!!mitään tauteja ole. viaton tulilatva
En muista? Oikeesti en? Joku yö se oli ja mä luulin että epek ymmärsi sen kyllä sillon mutku se ei muista sitä itekään niin nyt me ollaan kaikki kolme ihan dementikkojaNooh, en mä oikeasti enää edes muista mistä se tuli.
Mutta Ellu varmaan muistaa!
Jos näyttää amaryllikseltä niin kipinkapin sukupuolitautiklinikalle!Koskas sä olet nähnyt Pojan amarylliksen?
...no kiitos, ei tarttekaan lahtea hankkimaan niin kellekaan mitn joulukukkia!!mitään tauteja ole. viaton tulilatva
Nyt kyllä..En muista? Oikeesti en? Joku yö se oli ja mä luulin että epek ymmärsi sen kyllä sillon mutku se ei muista sitä itekään niin nyt me ollaan kaikki kolme ihan dementikkoja
Mie oon luullu että kukkakaalilta toi onkin uuttaJos näyttää amaryllikseltä niin kipinkapin sukupuolitautiklinikalle!
Ei ollu taudit siellä päinkää.Jos näyttää amaryllikseltä niin kipinkapin sukupuolitautiklinikalle!
Nyt kyllä..
Hei? Tiijättäkö mitä?
Mitä sitte
Olekko nähäny amaryllista?Mie oon luullu että kukkakaalilta toi onkin uutta
Amaryllishän on paksu ja sileä vartinen hemmetin näyttävä ja iso joulukukka.Mie oon luullu että kukkakaalilta toi onkin uutta
Pissit tulee housuun!!!! *juoksee veskiin haarakiilastaan piellen*Olekko nähäny amaryllista?
Paljon hurjemmalta näyttää luin kukkakaali!
Muutako juuresta irti vain!
...mitn muuta nakyny tahan hataanAmaryllishän on paksu ja sileä vartinen hemmetin näyttävä ja iso joulukukka.
Tilattiin ihana kalenteri omista kuvista
tisuista ja kisusta eli mirristä
Oon nähny,aikamoinen näkyOlekko nähäny amaryllista?
Paljon hurjemmalta näyttää luin kukkakaali!
Muutako juuresta irti vain!
Mä olen jallun erikoisasiantuntija.Dropeista ei vaan ole mitään hyötyä jossei ole esim kehittynyt keuhkokuumeeseen joka on bakteeritauti. Virustauteihin vaan oireenmukaista hoitoa. Pää kipiä niin jallupullo naamaan niin ompahan kahta kipiämpänä aamulla
Pitkittyessä tietennii pittää mennä tutkituttamaan uuvestaan.
Niin ja oireiden pahentuessa.
Näin mulle on kerrottu.