*ojentaa ison kupillisen*Mä oon kans ja päässä humisee.
Nyt sitä kahvia mullekin, täytyy keittää vaan eka. *ruikuttaa marttyyrinä ja katselee ympärilleen että eikö kukaan meinaa keittää*
*ojentaa ison kupillisen*Mä oon kans ja päässä humisee.
Nyt sitä kahvia mullekin, täytyy keittää vaan eka. *ruikuttaa marttyyrinä ja katselee ympärilleen että eikö kukaan meinaa keittää*
Ei mtn kahvia hyvänen aika, se nostaa sun kuumeen kohta 40 asteeseenMä oon kans ja päässä humisee.
Ei vielä..silmämunat kovana tuijotan kyllä yvlootan suuntaan mutku ei sinne mitään tuu
..kahvi nyt Lissussa nostele mitn..se on ihan joku muu joka nostattaa hottispoppasen puolelle ...Ei mtn kahvia hyvänen aika, se nostaa sun kuumeen kohta 40 asteeseen
*hörppää kuumaa kahvia samalla*
Joo..Pojan kuvat kukkivasta amarylliksestä..kahvi nyt Lissussa nostele mitn..se on ihan joku muu joka nostattaa hottispoppasen puolelle ...
Jouluna ei telttoja nostella, nyt nostellaan joulukukkiaEi hiivatti teidän kaa, mä hajoon tänne.
Nyt ne epekin happipullot!!!! *pihisee viimesillä voimillaan*
Ja nyt tuli teltanpystytyksetkin mieleen, TERVE! ei hitto - on pakko rauhoittua nyt! *totiseksi tärkätyllä turvalla*
Nyt kun kirjoitat harmaana niin näen viestisi.Mut en mä haluu antaa pimppaa Jos se sen takii vaan haluu et jään...eikä oo yöppiä eikä hamppipesu vehkeitä...
..kyllahan sita kattelee, komia kukka ...Joo..Pojan kuvat kukkivasta amarylliksestä
ahaEi vielä..silmämunat kovana tuijotan kyllä yvlootan suuntaan mutku ei sinne mitään tuu
MITKÄ IHMEEN EPEKIN HAPPIPULLOT????Nyt ne epekin happipullot!!!!
Mitä soot tyttö menny tekemään! Nyt äkkiä pois sieltä, kello on jo yli ysi! Ihme hiippailija ja vielä tuollaset mielessä! Pistät pimpan piiloon ja nyt heti kotiin!
Siinä meni piparit, tortut, vanukkaat, piirakat ja nyt joulukukatkin.Jouluna ei telttoja nostella, nyt nostellaan joulukukkia
Kuunteles Lissu kun äiti kertoo.No hei, jos sulla on valissa ollu kuumeettomia paivia, niin nyt et kylla ihmettele kauaan ton kuumeen kanssa vaan meet sinne laakariin*topakkana*! Jalkitautien kans ei oo leikkimista...
Koskas sä olet nähnyt Pojan amarylliksen?..kyllahan sita kattelee, komia kukka ...
MITKÄ IHMEEN EPEKIN HAPPIPULLOT????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ne mistä minä ja Lispe hörpitään aina halpaa votkaa tiettyMITKÄ IHMEEN EPEKIN HAPPIPULLOT????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
*antaa kummallekin tissiposkelle muiskut*
Ei se tajuu
annas nyt ne *pihiseeee jo todella pahasti*