Muakin panettaa aina kuumeessa ja myös silloin kun ei ole kuumettaMut on se jännä, vaik on näin kipee ni panettas.
Voi tietenkin hiukan vaikuttaa sekin kun joku mulle lähettelee alastonkuvia. Herttahan tässä leipoo kohta kiinni.
Muakin panettaa aina kuumeessa ja myös silloin kun ei ole kuumettaMut on se jännä, vaik on näin kipee ni panettas.
Voi tietenkin hiukan vaikuttaa sekin kun joku mulle lähettelee alastonkuvia. Herttahan tässä leipoo kohta kiinni.
Virustaudin jälkitauti siulla on ja tarviit tohtorilta droppeja.Mutku tää on vaan viirus, eikä ne voi tehä mitään. Ei ne anna antibioottia kun ei sillä ole mitään tehoa. Oon kyselly ni kaikilla tuntuu olevan ihan samat oireet ja legurissa olivat nauraneet tyyliin pihalle.
Emmää ny gualemas oo, niin kauan kun henki kulkee ni on toivoa.
Pikkasen vaan rohisee.
Ei mut tosipuhheissa. Kyllä mää sitten menen jos on silleen kipiä, että on pakko mennä. Kiitosta huolenpidosta.
No en ole oikeasti!törkeä olet
Njoo, itepa sa siella parhaiten oman olos tiiat ja tunnetMutku tää on vaan viirus, eikä ne voi tehä mitään. Ei ne anna antibioottia kun ei sillä ole mitään tehoa. Oon kyselly ni kaikilla tuntuu olevan ihan samat oireet ja legurissa olivat nauraneet tyyliin pihalle.
Pikkasen vaan rohisee.
Ei mut tosipuhheissa. Kyllä mää sitten menen jos on silleen kipiä, että on pakko mennä. Kiitosta huolenpidosta.
Mutku mutku jälkitaudit voi olla vaarallisia! Nymmeet lääkäriin vaan heti kun pääset!Mutku tää on vaan viirus, eikä ne voi tehä mitään. Ei ne anna antibioottia kun ei sillä ole mitään tehoa. Oon kyselly ni kaikilla tuntuu olevan ihan samat oireet ja legurissa olivat nauraneet tyyliin pihalle.
Pikkasen vaan rohisee.
*pihisee niin pirusti*täält on ainakin tullut vaan joulukukkakuvia
tiedän. kuhan sanoinNo en ole oikeasti!
Lähetelly mitn!
Pimpan piiloonMitä soot tyttö menny tekemään! Nyt äkkiä pois sieltä, kello on jo yli ysi! Ihme hiippailija ja vielä tuollaset mielessä! Pistät pimpan piiloon ja nyt heti kotiin!
Emmää, ihan nätisti tässä istua tökötän ja katselen mitä täällä tapahtuu.Njoo, itepa sa siella parhaiten oman olos tiiat ja tunnet
Mutta nyt et kuitenkaan rupee riehuskelemaan etka sheikkailemaan siella
Millasia joulukukkakuvia se Poika sulle laittaa?*pihisee niin pirusti*
Dropeista ei vaan ole mitään hyötyä jossei ole esim kehittynyt keuhkokuumeeseen joka on bakteeritauti. Virustauteihin vaan oireenmukaista hoitoa. Pää kipiä niin jallupullo naamaan niin ompahan kahta kipiämpänä aamullaVirustaudin jälkitauti siulla on ja tarviit tohtorilta droppeja.
Virustaudin jälkitauti siulla on ja tarviit Majurin droppeja.
Riippuu kestosta. Muutaman kerran.ja kun saa niin montako kertaa?
Mä luin että dippiä.
No johan mä kerroin. kuumotaa ja hertta leipoo kii - sellasiiMillasia joulukukkakuvia se Poika sulle laittaa?
ai mä luulin että se oli amaryllis, eri kulmista kuvattunaNo johan mä kerroin. kuumotaa ja hertta leipoo kii - sellasii
Oli kyllä hieno se kukkaKIN!
Joko se kerkis sen sullekin lähettää.ai mä luulin että se oli amaryllis, eri kulmista kuvattuna
Hertta leipoo kii *pärskii kahvit näytölle*No johan mä kerroin. kuumotaa ja hertta leipoo kii - sellasii
Oli kyllä hieno se kukkaKIN!
Mä oon kans ja päässä humisee.Hertta leipoo kii *pärskii kahvit näytölle*
Mie taidan olla ihan väsy
Ei vielä..silmämunat kovana tuijotan kyllä yvlootan suuntaan mutku ei sinne mitään tuuJoko se kerkis sen sullekin lähettää.