Asiaa!Se tarttuu teihin heikoimpiin, mutta minulla on sen verta kokemusta, että moinen taito pysyy aina tasollaan
No ei juuakaan...hyvat teet meni ihan hukkaan rinnuksille...onneks ei ollut liika kuumaa, muutoin ois palanut paikatkin ...No mitä sää...ei sitä nynnii juua
*ufopaakkonen*Tuli pervåudesta mieleen, etyä taidan olla ainoa, joka on pläjäyttäny paljaan pakarani tiskille..ja nyt himoittaa tehda moinen temppu uusiksi nain joulumielella *lahti tsekkaamaan kuviaan*
Ja hyvä pakara olikinTuli pervåudesta mieleen, etyä taidan olla ainoa, joka on pläjäyttäny paljaan pakarani tiskille
Mä luulin että majurin pakaroistaAwwww...ma sitten niiiin tykkaan tosta Saarioisten Joulupukki- mainoksesta*huokailee*....
Onhan se varmaan hyvä mainos, mutta joku raja tykkäämiselläkin hei pliisAwwww...ma sitten niiiin tykkaan tosta Saarioisten Joulupukki- mainoksesta*sormettaa*....
Majurin pakarat ovat Majurin pakarat - hot stuffia kuten koko ketjukinMä luulin että majurin pakaroista
..meinasin ryhtya jo hirveenkarmeeseen puolustuspuheeseen kun....Eeelllluuuuu!!! Joku roti silla torkkimisella...no ihan hukkaan menee kylla sun kohdalla ripittamisetOnhan se varmaan hyvä mainos, mutta joku raja tykkäämiselläkin hei pliis
Pakkasessa on yks vähän alle 3 kg kinkkuJokos te ootta ostanu jouluu varte sian pakaraa?
Mulla on 5 ja 7 kiloset pakastimessa
Pitäiskö tehä joulun kunniaksi parannus ja ainakin hetkeks vetää taas nunnakaapu niskaan ja olla kiltisti?..meinasin ryhtya jo hirveenkarmeeseen puolustuspuheeseen kun....Eeelllluuuuu!!! Joku roti silla torkkimisella...no ihan hukkaan menee kylla sun kohdalla ripittamiset
Hyvää yötä,näe kauniita unia..ma lahden nukkumaan
Hyvaa yota, nae kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
...ja heraa onnellisena
Näkyikö ees yhtään paljasta tissiä?Mulle tuli tänää meikusta sairaanhoitajilta joulukortti
Eihän noin pienestä jää paiston jälkeen mitään muuta kuin haju jäljellePakkasessa on yks vähän alle 3 kg kinkku
Tämmöinen joku siis?Pitäiskö tehä joulun kunniaksi parannus ja ainakin hetkeks vetää taas nunnakaapu niskaan ja olla kiltisti?
Ei, ne on yhtä siveellisiä, kuin minäkinNäkyikö ees yhtään paljasta tissiä?
*aloittaa parannuksen NYT*
kiitos, sä ainakin ymmärrät mikä pulmunen olen ..eikö niin? *katsoa tapittaa Majuria silmät suurina*Ei, ne on yhtä siveellisiä, kuin sinäkin
Ihan tarpeeksi meilleEihän noin pienestä jää paiston jälkeen mitään muuta kuin haju jäljelle