The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä sain joskus muksuna kummitädiltä pipon ja sormikkaat ja kaulaliinan kaikki samaa sarjaa mut ne oli niin ihanat siihen aikaan etten raaskinut käyttää :D Sormikkaita taisin käyttää mut muuten en.Vieläkin tallella kun joskus aattelin et säästän omalle jos tytön saan mut eipä niille käyttöä tullu.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä sain joskus muksuna kummitädiltä pipon ja sormikkaat ja kaulaliinan kaikki samaa sarjaa mut ne oli niin ihanat siihen aikaan etten raaskinut käyttää :D Sormikkaita taisin käyttää mut muuten en.Vieläkin tallella kun joskus aattelin et säästän omalle jos tytön saan mut eipä niille käyttöä tullu.
tuo on helppo korjata, et vaan laita kirvestä sängyn alle ku annat panna paljaalla

..elapas sano siella. Ihan mita vaan kun voi tapahtua :)

sankku oli entinen ketjulainen joka keksi kronklaamisen (=muunnellut lainaukset) ja sää oot selvästi lukenu ketjun alkupäätä kun oot ottanu paheen pervåihin tapoihisi
Mä olen lukenut ketjua alusta saakka sivulle 22, kiinnittämättä sen enempää huomioo nimimerkkeihin...totesin suvulla 22 ettei tyyli muutu lukemalla mihinkään nykyisestä, joten lopetin lukemiset siihen :D

Mä olen lukenut ketjua alusta saakka sivulle 22, kiinnittämättä sen enempää huomioo nimimerkkeihin...totesin suvulla 22 ettei tyyli muutu lukemalla mihinkään nykyisestä, joten lopetin lukemiset siihen :D
mää oon tosiaan yrittäny hillitä pervåiluu jo kohta 14000 sivua mutta ei onnaa, kun yhden saan käännytettyä siveelliseksi niin pian putkahtaa takavasemmalta uus pervå

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä