The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...oooo...njut en jummartanyt:notworthy:....mutta tassa vaiheessa iltaa tassa osoitteessa se on aivan normaaliotosta (y)...sita paitti ma oon kippeena:notworthy:, taitaa perskule lampo nousta*suunnittelee koko paan poistoa*...

...mutta mun mielesta jokaisen mielipide on arvokas*sopottaa horhoisena*:)

Eikä mennä sitten pipinä töihin!:coffee:

Paranemisia kattiselle.:love: *halii hellästi*
Onko inkiväärit, kurkumat, hunajat, punssit, tuoremehut ja hetelmät tälle päivälle jo veetty?

No teijän ei kannata tänne ainakaan tulla kyläilee kun täällä ei oo koskaan mitään tarjottavaa,omat eväät pitää olla mukana:ROFLMAO: ja kun en juo ees kahvia niin...kahvinkeitinkin on mallia mini,siitä tulee kaks pienempää kuppia tai yks mukillinen ja harvemmin ees kahvipakettia on kaapissa:D
Niin ja kahvinkeitin on suurimman osan vuodesta kaapin perällä.
mulle riittää kunhan on piparia :love:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
en huomannu mtn mutta jos olisin niin pyrkisin osille
Kyllä sitä ny lesotaan siellä - nii.:cautious::D
Viime kerralla ku oli mahollista keitellä nokipannukahveet. Käytiin aiheuttamassa pahennusta luukin ulkolualueella aseet käjessä ja kyllä me ammuttiinki, ni mitä meiltä puuttu! NO HIIVATIN VESI!:ROFLMAO:

Kaikki muut tarpeet, kihvelit ja kahvelit oli mukana, tein siellä ruokaa ja hiton ison salaatin äijjille, mutta me ei vaan muistettu ottaa yhtään vettä mukaan. Olihan se lampives siinä ihan kirkasta, mutta enpä lähteny siitä kahveeta keittelemään.:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä