No sinä ny vaan olet tommoinen....kai?
Hittojako minä faktoille mitään voin?
Faktat on semmoisia, että niillä ny voi perustella mitä tahansa sanoi Homer Simpson.
No sinä ny vaan olet tommoinen....kai?
Minkäs minä ittelleni voinNo sinä ny vaan olet tommoinen.
Hittojako minä faktoille mitään voin?
Faktat on semmoisia, että niillä ny voi perustella mitä tahansa sanoi Homer Simpson.
Julie London.
Älä tee kauheesti mitään.Minkäs minä ittelleni voin
Nii, kuinkahan helpoks elämä ajan mittaa kehittyneekäänSiistiä olla elossa herran vuonna 2016: vegehipin ei tartte enää ees ite kiistellä omista syömisistään tai syömättä jättämisistän ku muut tekee senki jo minun puolesta
hullulla halvat huvit, invaliitilla ilmasetOlin tonkimassa varastoa.
Ja samalla jäin pällistelemään väestösuojan ilmanvahtolaitteita. Kaikki näyttäs olevan kunnossa.
On mulla aamuhuvit, voi luoja.
No huomenta huomenta.Huomenta...
En kauheen hyvin nukkunut, vuorotellen palelti ja hikoilutti, nyt on toinen korva tukossa, yskittää, naama jumissa, pää kippee ja lämpöö...aamupalana otin 2xpss:n finrexiniä ja nyt on pikkusen helpompi olla lämmön osalta...No huomenta huomenta.
Nukuitko hyvin? Mikä on vointi?
Voi hiivatti. *halii hellästi ja hössöttää ympärillä* Muista hetelmät! Ja tuoremehujakin on hyvä juua. Jos ei ruokaa jaksa tehä ni ainakin kannattaa syyä pähkinöitä summuita - helppoa energiaa, eikä tartte syyä pussitolkulla.En kauheen hyvin nukkunut, vuorotellen palelti ja hikoilutti, nyt on toinen korva tukossa, yskittää, naama jumissa, pää kippee ja lämpöö...aamupalana otin 2xpss:n finrexiniä ja nyt on pikkusen helpompi olla lämmön osalta...
Ei maistu mikkää, ei oikein edes kahvia tee tällä hetkellä hirveesti mieli...vettä lipitän ja aattelin keittää kuumaa teetä jossain vaiheessaVoi hiivatti. *halii hellästi ja hössöttää ympärillä* Muista hetelmät! Ja tuoremehujakin on hyvä juua. Jos ei ruokaa jaksa tehä ni ainakin kannattaa syyä pähkinöitä summuita - helppoa energiaa, eikä tartte syyä pussitolkulla.
Toivotaan, että menee nopeasti ohi.
mummut tunnetusti toimivat kaffeellaHitto, joko mä imasin kokonaisen pannullisen. Son kiireenvilkkaa keiteltävä toinen pannullinen kahvia, tai mummi hermostuu.
En oo tehny mitään joulun eteen. Paitsi kysellyt jälkikasvun aikataulutJokos Pitsilässä on vilinää vilskettä - helinää helskettä pienten tiukujen?