The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olin tonkimassa varastoa.
Ja samalla jäin pällistelemään väestösuojan ilmanvahtolaitteita. Kaikki näyttäs olevan kunnossa.(y):ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

On mulla aamuhuvit, voi luoja.:D

Mummi lähtee edustamaan meitä koululle.:love:
On jo matkalla tänne.

Toivottavasti ei heittäyvvy härskiks kun siellä on niin paljon niitä hipsterivanhempia joiden huumorintaju ei ole riittänyt silloinkaan kun minä nirhasen jonkun salakavalan.:barefoot::X3:
Aina seuraavana jouluna ne on sen kuitenkin jo tajunneet ja katselevat paheksuvasti.:coffee:

• Tykkää
Reactions: Elena777
No huomenta huomenta.:love:
Nukuitko hyvin? Mikä on vointi?
En kauheen hyvin nukkunut, vuorotellen palelti ja hikoilutti, nyt on toinen korva tukossa, yskittää, naama jumissa, pää kippee ja lämpöö...aamupalana otin 2xpss:n finrexiniä ja nyt on pikkusen helpompi olla lämmön osalta...o_O
Mun nousee kuume muutenkin aina iltaa kohden mentäessä, joten aamut on aina parhainta aikaa kipeenä

En kauheen hyvin nukkunut, vuorotellen palelti ja hikoilutti, nyt on toinen korva tukossa, yskittää, naama jumissa, pää kippee ja lämpöö...aamupalana otin 2xpss:n finrexiniä ja nyt on pikkusen helpompi olla lämmön osalta...o_O
Voi hiivatti. *halii hellästi ja hössöttää ympärillä* Muista hetelmät! Ja tuoremehujakin on hyvä juua. Jos ei ruokaa jaksa tehä ni ainakin kannattaa syyä pähkinöitä summuita - helppoa energiaa, eikä tartte syyä pussitolkulla.:coffee:

Toivotaan, että menee nopeasti ohi.

Hitto, joko mä imasin kokonaisen pannullisen.:eek: Son kiireenvilkkaa keiteltävä toinen pannullinen kahvia, tai mummi hermostuu.:D

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Voi hiivatti. *halii hellästi ja hössöttää ympärillä* Muista hetelmät! Ja tuoremehujakin on hyvä juua. Jos ei ruokaa jaksa tehä ni ainakin kannattaa syyä pähkinöitä summuita - helppoa energiaa, eikä tartte syyä pussitolkulla.:coffee:

Toivotaan, että menee nopeasti ohi.
Ei maistu mikkää, ei oikein edes kahvia tee tällä hetkellä hirveesti mieli...vettä lipitän ja aattelin keittää kuumaa teetä jossain vaiheessa :barefoot:

Huomenta :)
Vapaapäivä ja mä heräsin jo klo 7.15 :cautious::sneaky:

Mukavaa päivää & halaukset sairaille.

Aamupala & kahvi juotu,kohta kirjastoon ja lidliin

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä