Miehen taskusta yllätys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olin siis pesemässä sen farkkuja tänään ja taka-taskusta löyty 500e seteli. Ensin olin että ei mitään. Sitten aloin miettimään että KENELLÄ on tuollaisia rahoja taskussa?! Me ei olla siis mitään rikkaita todellakaan. Miten sillä voi olla noin paljon rahaa taskussa ja vielä unohtaa ne? Miehen oma selitys on että veikkauksen voitto. Ei mene mulle läpi kun tiiän ettei se juurikaan pelaa. Ehkä loton tekee sillointällöin. Ei se nyt mitään huumeita myy, kyllä mä sen tiedän. Mutta mistä miehet saa tuollaisia rahoja yleensä? Mitä pikku rikollista mies voi tehdä, että se saa käteisenä tuollaisia rahoja?

Olin siis pesemässä sen farkkuja tänään ja taka-taskusta löyty 500e seteli. Ensin olin että ei mitään. Sitten aloin miettimään että KENELLÄ on tuollaisia rahoja taskussa?! Me ei olla siis mitään rikkaita todellakaan. Miten sillä voi olla noin paljon rahaa taskussa ja vielä unohtaa ne? Miehen oma selitys on että veikkauksen voitto. Ei mene mulle läpi kun tiiän ettei se juurikaan pelaa. Ehkä loton tekee sillointällöin. Ei se nyt mitään huumeita myy, kyllä mä sen tiedän. Mutta mistä miehet saa tuollaisia rahoja yleensä? Mitä pikku rikollista mies voi tehdä, että se saa käteisenä tuollaisia rahoja?
Pimeetä työtä esim. hutsaa

Yhden kerran olen nähnyt 500: sen. Kädessä ei ole ollut koskaan.
Töissä olen törmännyt viissatasiin silloin tällöin. Olen siis kaupan kassalla.

Kerran tuli aamusella yksi ulkomaalainen, jolla oli noin kahdenkympin ostokset ja halusi maksaa viissatasella. Meillä ei ole kassassa (eikä edes takakassassa) rahaa niin paljon, että voisi antaa takaisin joten ostokset jäivät tekemättä.
Ei auta, oliko aamu vai ilta. Kassaa tyhjennetään koko ajan (myyjien turvallisuuden takia) niin sitä rahaa ei vain ole antaa takaisin noin järjettömiä summia.

Ei auta, oliko aamu vai ilta. Kassaa tyhjennetään koko ajan (myyjien turvallisuuden takia) niin sitä rahaa ei vain ole antaa takaisin noin järjettömiä summia.
Isossa marketissa laittoivat setelin menemään putkipostilla ja takaisin tuli sitten pienempiä seteleitä. Hetken joutui odottelemaan, varmaan syynäsivät sen tarkkaan siellä mahdollisten väärennösten varalta.

Mies sai tuon anopilta, hänestä oli hienoa maksaa takaisin isoilla seteleillä yksi kone, minkä mies kävi hänen puolestaan ostamassa. Toinen taitaa vielä pyöriskellä tuolla laatikossa pahan päivän varalta. Olen sentään saanut anopille perille, että lasten rahalahjat enintään 50 kympin seteleinä, kun ei noiden ostopaikoissa sen isompia tahdota ottaa vastaan.

Mua ärsytti kun läheiselleni vanhalle ihmiselle pankista annettiin aina viissatasen seteli kun kävi nostamassa eläkkeestä ruokarahan pitemmäksi aikaa...missäs tuollaisen rikkoo? Kukaan ei halua ottaa vastaan. Eikö pankis ajatella yhtään. Itse ei siis pyytänyt isoa seteliä.

Mulla ainakin löytyy jos jonkinlaista seteliä baari-illan jäljiltä taskuista, okei baarissa käyn ehkä maksimissaan kerran vuodessa.
Eikä tarvitse omia juomia ostaa, kun aina joku haluaa tarjota.
Ja ei, en huoraa. Oon vaan niin pirun hyvää seuraa :LOL: