The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Illan kohokohdat: kahvit kaatui rinnuksille teidän juttuja lukiessa ja mies nukahti. Tällä kertaa kyllä ihan sänkyyn eikä nojatuoliin. Rauhallinen ilta siis edessä :unsure:
Kirahville kovasti paranemisia.
No niin, tuli taas todistettua miten vaarallista muiden pervous voikaan olla! Meni hyvät kahvit ja ihan vika osoitteeseen:notworthy::unsure: *mulkoilee muita paheksuvasti* Hävettääkö nyt yhtään niin kerta?:cautious: Senkin pervot:love:

Nii-in, nyt ei ole kahvia :cry:
Mulla on..kuumaa:love: *pohtii että närästys saattaa ehkä johtua siitä, että on tullut syötyä tänään vain suolakalaa ja viipale jälkiuunileipää sekä litratolkulla kahvia*:barefoot:

ripottele vielä hiven tuhkaa ylles
Emmää viiti kun on sitten hirvee työ saada ne irti tästä mun tukkapehkosta...luonnonkikkarat on joskus niin pepasta:oops:...haluisin suorat hiukset:love:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Tuosta maistumisesta tuli mieleen, että millasesta ruoasta te tykkäätte? Mauttomasta? Suolaisesta? Tulisesti maustetusta? Hapanimelästä?

Mä itse tykkään, ehkä liikaakin, että ruoassa pitää olla suolaa tarpeeksi tai ainakin tosi tulisesti maustettua pitää olla ennenkun saan kurkusta alas mitään(y):)

Boobabe
Tuosta maistumisesta tuli mieleen, että millasesta ruoasta te tykkäätte? Mauttomasta? Suolaisesta? Tulisesti maustetusta? Hapanimelästä?

Mä itsen tykkään, ehkä liikaakin, että ruoassa pitää olla suolaa tarpeeksi tai ainakin tosi tulisesti maustettua pitää olla ennenkun saan kurkusta alas mitään(y):)
Riisiruoat on aina ollut lemppari. Afrikkalainen ja aasialainen ruoka parasta. Chili on hyvää.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Mä itse tykkään, ehkä liikaakin, että ruoassa pitää olla suolaa tarpeeksi tai ainakin tosi tulisesti maustettua pitää olla ennenkun saan kurkusta alas mitään(y):)
Sopivasti mausteisesta. Tykkäisin kyllä jos olis enempikin mausteista,hivenen tulisuuden puolelle mut en voi enää syödä sellasta jollen sit välttämättä halua kipuja.On ollu pakko opetella vähempään maustamiseen.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä