Skyysmii*ufopaakkonen*...jos nuin pahasti nalattaa, niin meepa jaakaapille ja iske hampaas porkkanaan
kerkesikkö ostaa ennen kohua?Eipä oo muuten nyt ollu jellyjortikka mainoksia kun siitä nous pikkunen kohu
Kauniita unikuvia *pus*Pöö, majuri menee ny unimailmaan
...ygh..niin etta mikako...tai tartteeko mun etes tietaakaan....Eipä oo muuten nyt ollu jellyjortikka mainoksia kun siitä nous pikkunen kohu
Enkerkesikkö ostaa ennen kohua?
https://www.huippukiva.fi/p/4319/jellyjortikka...ygh..niin etta mikako...tai tartteeko mun etes tietaakaan....
Mitä ihmettä sinä niillä teet?kerkesin onneks ostaa ennen kohua sellasen
Mä en välttämättä ees haluu tietääMitä ihmettä sinä niillä teet?
sieltä vaan klikkaamaan ostoskoriin joululahjaksi..aha...
Mä haluanMä en välttämättä ees haluu tietää
puikotan boobista sitte ku omat kyvyt ehtyyMä haluan
..jos toi on semmonentommonen...hytkyva, etta kun vaantelee sita puolelta toiselle ja sen paastaa irti ja se jaa vapattamaan ja hervottomana heilumaan puolelta toiselle, niin...mahan varmaan tappaisin itteni nauruun ...toisaalta taas toi vois toimia semmosena...mika taa nyt on...papiljottinakin aika hyvin ..tosin en ma semmostakaan tarttesieltä vaan klikkaamaan ostoskoriin joululahjaksi
Ai boobista...*lähtee *puikotan boobista sitte ku omat kyvyt ehtyy
Boobsia saa puikottaa vaan Majuri!!!!puikotan boobista sitte ku omat kyvyt ehtyy
On toi sellanen..jos toi on semmonentommonen...hytkyva, etta kun vaantelee sita puolelta toiselle ja sen paastaa irti ja se jaa vapattamaan ja hervottomana heilumaan puolelta toiselle, niin...mahan varmaan tappaisin itteni nauruun ...toisaalta taas toi vois toimia semmosena...mika taa nyt on...papiljottinakin aika hyvin ..tosin en ma semmostakaan tartte
Jaa sä ehit tilaamaan enne kohuaOn toi sellanen
Tyrkkää sisään niin oot tupla duracelpupu..jos toi on semmonentommonen...hytkyva, etta kun vaantelee sita puolelta toiselle ja sen paastaa irti ja se jaa vapattamaan ja hervottomana heilumaan puolelta toiselle, niin...mahan varmaan tappaisin itteni nauruun ...toisaalta taas toi vois toimia semmosena...mika taa nyt on...papiljottinakin aika hyvin ..tosin en ma semmostakaan tartte
Aaaa..eli silla tulee sitten tuplahurmostila..ensin ihan hervottoman naurusession jalkeen mika tuntuu vatsanpohjassa saakka ja sitten ihan huvi-ilokoloilussa...no ei kait sitten ollenkaan mikaan huono jellynenOn toi sellanen
Joo...onneks. Kerkes kulua loppuun jo käytössä tosinJaa sä ehit tilaamaan enne kohua