tai theketjusta lähes onlineOnko pakko katsoa x faktoria? Näkeehän sen sitten aamulla iltalehdestäkin
tai theketjusta lähes onlineOnko pakko katsoa x faktoria? Näkeehän sen sitten aamulla iltalehdestäkin
Just noin asken taalla huokasin....eihan sulla oo taalla nuita aanentoistovehkeitakin jemmassa jossain*ufopaakkonen*??!!
Ei pakko mutta suotavaa. Mää katon vaikka loppuu yöllä ja herätys 5aikaa.Tähän iltaan se kuitenkin sit loppuu.Onko pakko katsoa x faktoria? Näkeehän sen sitten aamulla iltalehdestäkin
Ai niin, hyvä muistutus. Kello soi viideltä tässäkin huushollissa. Kuinka kivaa. Reippaina ja silmät kirkkaina riennämme uuteen työviikkoon.Ei pakko mutta suotavaa. Mää katon vaikka loppuu yöllä ja herätys 5aikaa.Tähän iltaan se kuitenkin sit loppuu.
*ufopaakkonen*Et käytä foliohattua, joka suojaisi harhalähetteiltä, olen istuttanu päähäsi lähettimen ja kaikki huokailusi tulevat suoraan koneellleni
Ei oo. Eika sita varten nyt tartte iltalehteekaan ostaa.Onko pakko katsoa x faktoria? Näkeehän sen sitten aamulla iltalehdestäkin
No kylhän mää ny tollaset muistan.mistä tiesit että vanittelen kenesistä?
se käristys muuten meni reisille, ei sulasta lihasta saa rajallisen kypsennysajan puitteissa oikein kunnollista
Eiku tabletilla. Paheksun rahantuhlausta printteihinEi oo. Eika sita varten nyt tartte iltalehteekaan ostaa.
...eikaku ainiin! Ne isot otsikot! Hoksasin, hyva mina
Ihan samaHei arvatkaa mitä????
Saara häviää Mattipojalle!!! *varma tieto iski jälleen*
juueiAi niin, hyvä muistutus. Kello soi viideltä tässäkin huushollissa. Kuinka kivaa. Reippaina ja silmät kirkkaina riennämme uuteen työviikkoon.
No eikakun...ma tarkotin niita isoja mainosjulisteita missa sitten kissankokoisilla kirjaimilla huudellaan...Eiku tabletilla. Paheksun rahantuhlausta printteihin
Eikö? Paheksunjuuei
Tauoilla voi torkkuaEikö? Paheksun
shhh mä halusin Lispettiä kiusata!!!!! Emmä tosissani sitä sanonutIhan sama
Saara kun on kuiteskin jo nyt voittanut tosi paljon(Y)
Ei näy mun sängyssäMä vein munkit sänkyyn.
Jätin piparin rauhaan. Tällä kertaa ei "syyhytä".
Vai munkkien kanssa sängyssä, eiks niiden pitäis olla selibaatissa ? Hyi sua viettelet munkit syntiin,vielläpä monikossaMä vein munkit sänkyyn.
Miten sä heidät sait suostumaan ja montako munkkia??? Siis eiks niillä ole joku seksistä kieltäytymisvala vannottu ja nyssää ne turmelit heiät!!!..voi suaMä vein munkit sänkyyn.