The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kauhulehvoja uskaltaakin katsoa jos on joku pitämässä kiinni.:love:
Ei mulle tulis kyllä pieneen mieleenkään katsoa yssinään kauhulehvoja.:confused:
ei mullakaan muuten mutku nyt on vähän sellanen olo että tekee mieli ..mutku ei ole sitä toista nyt vierellä suojelemassa joten sitten katon yksin niin kerta:oops:*suomiuho päälle*:barefoot:

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Boobabe
Nyt mielipidettä siitä mikä summa olisi 13veelle hyvä joululahjaksi? rahaa tahtoisi.Onko 50e sopiva vai pitäisikö olla enempi? Kun nyt oon ne hajujutut ostanu ja sen "meikkipussin" (miksikä sitä miehillä kutsutaan??) mihin sit laitan ne ja namit niin sujauttaisin sinne vielä rahakuoren.
50€ käteisenä on hyvä. Ei ole kiinni tiettyyn kauppaan.

Ei sillä ole 338 LM kivääriä, se on ihan tyhjää uhoa.
Sinä et osaa edes aavistaa aseiden määrää joilla minä olen ampunut.

Luovuin kaikista aseista eron jälkeen joten nyt ei ole yhtään.

Luvattoman aseen saan koska tahansa parissa päivässä. Älä edes epäile.
Kahteen kilometriin silmäni eivät riitä mutta puoli kilometriä takaan. Jos et usko niin haluatko maalitauluksi sanomaan, että etpäs osunut?

Mörönkarkottimena olen parhaasta päästä. Mikään muu mörkö ei sovi osoitteeseen jossa olen.

vierailija
Sinä et osaa edes aavistaa aseiden määrää joilla minä olen ampunut.

Luovuin kaikista aseista eron jälkeen joten nyt ei ole yhtään.

Luvattoman aseen saan koska tahansa parissa päivässä. Älä edes epäile.
Kahteen kilometriin silmäni eivät riitä mutta puoli kilometriä takaan. Jos et usko niin haluatko maalitauluksi sanomaan, että etpäs osunut?

Mörönkarkottimena olen parhaasta päästä. Mikään muu mörkö ei sovi osoitteeseen jossa olen.
Jos olisin hiiren kokoinen niin uskaltaisin mennä puolen kilometrin päähän näyttämään sulle kieltä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä