Voi Ruutis, ompa hienoa!
Tuo se aina jaksaa herkistää.
Näytti Salella ja hänen rouvvallakin kiiluvan silmäkulmassa.
Voi Ruutis, ompa hienoa!
*sensuroitu*Tolla osuu kahteen kilometriin.
Itse en edes näe niin kauas mutta lupaan ja takaan nykyisilläni silmilläkin, että puolen kilsan säteellä tontillani ei tahtomattani liiku edes hiiri.
Oliko muita kysymyksiä?
Ei sillä ole 338 LM kivääriä, se on ihan tyhjää uhoa.Nyt mä tiiän ketä huutaa avuksi kun ja jos lähelle tulee hiiri tai mörkö!!!
Kauhulehvoja uskaltaakin katsoa jos on joku pitämässä kiinni.Mä tykkään kahtoo kauhua,sarjoja ja elokuvia
Sarjat kahotaan isännän kanssa yhessä sohvalla Elokuvia katon mä yksin makkarissa
Jaa.... mutta jospa se suojais sitten maskuliinisella olemuksellaan??!!Ei sillä ole 338 LM kivääriä, se on ihan tyhjää uhoa.
Tossa ei ollut mitään hauskaksi tarkoitettua.Nyt mä tiiän ketä huutaa avuksi kun ja jos lähelle tulee hiiri tai mörkö!!!
ei mullakaan muuten mutku nyt on vähän sellanen olo että tekee mieli ..mutku ei ole sitä toista nyt vierellä suojelemassa joten sitten katon yksin niin kerta*suomiuho päälle*Kauhulehvoja uskaltaakin katsoa jos on joku pitämässä kiinni.
Ei mulle tulis kyllä pieneen mieleenkään katsoa yssinään kauhulehvoja.
Aksu hei. Elä ny viitti uhota siinä.Tossa ei ollut mitään hauskaksi tarkoitettua.
Hiirien vuoksi en vaivaudu.
Möröt taas etsivät muun yösijan heti kun olen paikalla.
Mies ei jaksa enää kauhuleffoja kahtoo,mut sarjoja kyllä,niin mä katon leffat yksin eikä haittaa,kisut tulee kyllä usein seuraksiKauhulehvoja uskaltaakin katsoa jos on joku pitämässä kiinni.
Ei mulle tulis kyllä pieneen mieleenkään katsoa yssinään kauhulehvoja.
JUUUUUUHHH!!!!Tauno PaloLapsena oli pakko nähdä kaikki suomileffat missä Tauno näytteli
Samoin, Suomiset oli kanssa ihan must!!!JUUUUUUHHH!!!!
Hitsi kun olis aikaa niin katsoisin KAIKKI suomilehvat uudestaan!
Mä niin rakastan vanhoja suomilehvoja ja suomiset oli kans ihan parhaita!
50€ käteisenä on hyvä. Ei ole kiinni tiettyyn kauppaan.Nyt mielipidettä siitä mikä summa olisi 13veelle hyvä joululahjaksi? rahaa tahtoisi.Onko 50e sopiva vai pitäisikö olla enempi? Kun nyt oon ne hajujutut ostanu ja sen "meikkipussin" (miksikä sitä miehillä kutsutaan??) mihin sit laitan ne ja namit niin sujauttaisin sinne vielä rahakuoren.
Sinä et osaa edes aavistaa aseiden määrää joilla minä olen ampunut.Ei sillä ole 338 LM kivääriä, se on ihan tyhjää uhoa.
Jos olisin hiiren kokoinen niin uskaltaisin mennä puolen kilometrin päähän näyttämään sulle kieltä.Sinä et osaa edes aavistaa aseiden määrää joilla minä olen ampunut.
Luovuin kaikista aseista eron jälkeen joten nyt ei ole yhtään.
Luvattoman aseen saan koska tahansa parissa päivässä. Älä edes epäile.
Kahteen kilometriin silmäni eivät riitä mutta puoli kilometriä takaan. Jos et usko niin haluatko maalitauluksi sanomaan, että etpäs osunut?
Mörönkarkottimena olen parhaasta päästä. Mikään muu mörkö ei sovi osoitteeseen jossa olen.
Lukion englanninopettajani.Aksu hei. Elä ny viitti uhota siinä.
Kerro jotakin kivaa välillä.
Oliko sulla ihastuksia opettajissa ku olit nuorna kollina koulun penkillä????
Susta ku ei aina opet hirveesti tykännyt kun sulla oli omia mielipiteitä niin mitens tää enkun maikka - saitko hänetkin ihan hermarin partaalle?Lukion englanninopettajani.
Tommoisia naisia ei oo eikä tuu.
Kuollut hiiri. Entäs sitten?Jos olisin hiiren kokoinen niin uskaltaisin mennä puolen kilometrin päähän näyttämään sulle kieltä.
Aksu lopeta jo. Eihän tuossa uhoomisessa ole mitään järkee...?Kuollut hiiri. Entäs sitten?