The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noku mä tykkään katsoa kauhua...tai ''katsoa'' :barefoot: emmä tiiä, kai mussa on sitten ripaus masokistia:oops:
...ymh..pienissä annoksissa menee mutta tommonen sarjaistuntoko sulla siellä on edessä vai*ajatuksestakin ihan kauhupörrönä*?

Jos on semmonen piiitkä kauhuhässäkkä niin se vaatis jo äärimmäisen ihanaa rutistusseuraakin jotta voi heti loiventaa niitä paniikkituntemuksia:rolleyes:(y)...

vinkki 5
"Tein jo.
Jos kommentointini aiheuttaa päänsärkyä, kivistystä ja maksavaivoja niin ehkäisypilleri on parempi ottaa tässä päässä"
niinkun tuo mihinkään vaikuttaa, pikku vinkkinä semmonen juttu että kun laitat jonkun mustalle listalle niin listalle laitettu näkee sun viestit kyllä jatkossakin.

Nonii, ompa ollu päivä. Tukka putkella menty niin että juon vasta aamukahvini nyt!:coffee:

Vyökokeet män hyvin.(y)
Kaverisynttärit nähty ja on ostosteltu ja käyty ravintelissa syömässä ymsyms.

Keskustan joulukadut jäi näkemättä, mutta niitäpä kerkii katella myöhemminkin.:)

Nyt jos hetken aikaa istuis ja sit vasta kävis laskujen kimppuun.

:love:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mä jummärrän jos fanittaa telkkarisarjaa.
Zombijuttuja mä en tajua koska järkeeni ei mahdu miten kerran kuolleesta tulee tappamalla jotenkin enemmän kuollut?

Jos taas mörköjä pelkää niin sit tilaa minut paikalle.
Pitäiskö mun perustaa mörönkarkoituspalvelu?
Hyvää syömäruokaa, pehmoinen peti niin ainutkaan muu mörkö ei viihdy tontilla
.
awww aksu, jotenkin musta tuntuu että sun vierellä kukaan meistä ketjun tytöistä ei pelkäis katella zombeja tai mörköleffoja:love:
...ymh..pienissä annoksissa menee mutta tommonen sarjaistuntoko sulla siellä on edessä vai*ajatuksestakin ihan kauhupörrönä*?

Jos on semmonen piiitkä kauhuhässäkkä niin se vaatis jo äärimmäisen ihanaa rutistusseuraakin jotta voi heti loiventaa niitä paniikkituntemuksia:rolleyes:(y)...
Joo ajattelin katella ne kaikki tuotantokaudet läpi pienissä osissa, eli mun tapauksessa se jää kesken varmaan aika pian:coffee:...en nimittäin huomannut mainita, että laitan usein myös pausen päälle ja keskityn ihan muihin hommiin joten yhden jakson katsomiseen saattaa mennä oikeasti muutama tunti - muutama ilta :oops:

Voi Aksu sua...itehän teet kuten parhaaksi näet. Sinänsä harmi moiset temput kun sitten jää monet kivat jutut lukematta ja naurunhekotukset hekottamatta tai monet neuvot näkemättä ja antamatta.

Mie en tajuu tommosia ignooraamisia. Kun..ihan jokapäiväsessä elämässäkin vain pitää tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Asiat ja tilanteet kun on saatava toimimaan jos vaikka se toinen osapuoli nyt ei kauheesti mieltä lämmittäiskään.

Mutta veikkaan että tuskin sulla nyt tosta siirrostasi on kovinkaan hjuva mieli..ja aina on sijaa uudelleen yrittämiselle :)
Näin just!(y):love:

Nyt mielipidettä siitä mikä summa olisi 13veelle hyvä joululahjaksi? rahaa tahtoisi.Onko 50e sopiva vai pitäisikö olla enempi? Kun nyt oon ne hajujutut ostanu ja sen "meikkipussin" (miksikä sitä miehillä kutsutaan??) mihin sit laitan ne ja namit niin sujauttaisin sinne vielä rahakuoren.

Nyt mielipidettä siitä mikä summa olisi 13veelle hyvä joululahjaksi? rahaa tahtoisi.Onko 50e sopiva vai pitäisikö olla enempi? Kun nyt oon ne hajujutut ostanu ja sen "meikkipussin" (miksikä sitä miehillä kutsutaan??) mihin sit laitan ne ja namit niin sujauttaisin sinne vielä rahakuoren.
50eeron lahjakortti jonnekin kivaan juttuun(y)

Mä tykkään kahtoo kauhua,sarjoja ja elokuvia :love:
Sarjat kahotaan isännän kanssa yhessä sohvalla :love:Kauhuelokuvia katon mä yksin makkarissa :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä