Ihan mistä vaan, vaikka junastaMistä mä patukkaa saisin.
Ihan mistä vaan, vaikka junastaMistä mä patukkaa saisin.
Ja mää Ei sitten patukkamies päässy vaikka kysyin.Tai sit ei vaan kiinnostanu.Mistä mä patukkaa saisin.
Mä haluaisin sellaisen jota ei tarvi kutsua erikseen. Olis aina käden ulottuvilla.Ja mää Ei sitten patukkamies päässy vaikka kysyin.Tai sit ei vaan kiinnostanu.
Mä olen yrittänyt katsoa yhden kerran Poirottia, seurasin n. 5 min. ja nukahdinPitänee ruveta valvomaan lauantaiöisin. Kun Poirot tulee silloin.
Miksi ei voi näyttää ennen 21.00.
Nääh,liian babyface mun makuun.Olisit juossut perään nainen! Tiedä mitä kaikkea se olis aukaissut sulle
No niin määki haluisin sellasen mutta eipä sellasta oo.Toi nyt on sentäs vaihtoehto ettei ilman tarvi olla.Mä haluaisin sellaisen jota ei tarvi kutsua erikseen. Olis aina käden ulottuvilla.
Lähetetään s-postia ylelle ja valitetaan myöhäisestä ajasta.Mä olen yrittänyt katsoa yhden kerran Poirottia, seurasin n. 5 min. ja nukahdin
ja vaaditaan samalla YLEveron poistoa!! Niiden olis pakko parantaa ohjelmien laatua jos vero poistuu *politikoi ihan himona*Lähetetään s-postia ylelle ja valitetaan myöhäisestä ajasta.
Sinä olet aina ihana... enkä nyt yhtään ajatellut mitä sanoin.Pöh, sun kanssas.
Sitä kun ei aina aattele mitä suustansa päästää eli tulee niitä sammakoita ite kullekin. Ja tällein kun kirjottaa, niin sitä tekstiäkin tulkitaan ihan eritavalla kuin miten ite on sen ajatellut. Eli - siedätystä, suodatusta, kyselyä tai ihan vaan antaapahan olla .
Mutta. Ainahan ton voi peruakin
Pate on Pate. Ei sen vuoksi koska osaisi laulaa vaan koska on Pate.voih Pate...kyllä se vaan osaa laulaa
Heti piti mennä tuubiin etsimään tietoa, että Carol who ja törmäsin samantein tähänPate on Pate. Ei sen vuoksi koska osaisi laulaa vaan koska on Pate.
Parhaat laulajat on niitä joita pyydetään taustalaulajiksi koska sit pitää osatakin.
Sama pätee studiomuusikoihin. Carol Kayella ei ollut aikaa käydä keikoilla kun piti levyttää hittejä.
Voi Aksu sua...itehän teet kuten parhaaksi näet. Sinänsä harmi moiset temput kun sitten jää monet kivat jutut lukematta ja naurunhekotukset hekottamatta tai monet neuvot näkemättä ja antamatta.Sinä olet aina ihana... enkä nyt yhtään ajatellut mitä sanoin.
Pöh mun kanssani johtuu siitä, että mä olen mä. En ole koskaan sanonut olevani herra täydellinen, vain että olen aina oikeassa.
Olen perunut päätöksiäni. Muistaakseni kaksi kertaa elämässäni. Molemmissa tapauksissa mulle puhuttiin silmät ja korvat täyteen paskaa. Niissäkin tapauksissa päätöksen muuttaminen oli helvetin rankkaa. Jos päätöstä pitää muuttaa niin paskanpuhumisen aika on kaukana takana.
Korkeimmassa hallinto- oikeudessa olen ollut kuusi kertaa.
Muista oikeuksista en ole pitänyt lukua. Mutta en ole koskaan hävinnyt.
Aina voi perua on teknisesti napinpainallus. Mutta mistä minä tietäisin pitääkö vai eikö?
Jos kirjoitukseni aiheuttavat tarkoittamattomiani reaktioita niin sit on parempi, että en näe mitään kommentoitavaa.
Miksi ihmeessä*ufopääkkönen*?!Tänään illalla alkaa The Walking dead sarja Ellulla alusta..eli tää tarkoittaa sitä että valot on päällä, musiikit taustalla ja silmiä varten täytyy olla vähintään yksi tyyny suojaamassa zombeilta
Noku mä tykkään katsoa kauhua...tai ''katsoa'' emmä tiiä, kai mussa on sitten ripaus masokistiaMiksi ihmeessä*ufopääkkönen*?!
...mulle on ihan riittänyt ne muutamat hassut mainospätkät ihan siihen toteamiseen että juuei, ei löydy tarpeeksi isoa tyynyä minkä takaa uskaltaisin edes puolikkaalla silmällä kattoa...
Mä jummärrän jos fanittaa telkkarisarjaa.]Tänään illalla alkaa The Walking dead sarja Ellulla alusta..eli tää tarkoittaa sitä että valot on päällä, musiikit taustalla ja silmiä varten täytyy olla vähintään yksi tyyny suojaamassa zombeilta