The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii.

Mua inhottaa ihan hirveesti laittaa tinkuliinin kaltainen ihastuttava neitonen ignoorauslistalle.
Mutta jos ja kun kommenttini aiheuttavat närästyslääkkeiden tarvetta niin on parempi, että en näe mitään kommentoitavaa.
Olepas nyt höpöttämäti siellä,AaKoo:)...ja suodata. Samalla laitat sitä joulumieltä ihan joka kaareen ja koloseen(y). Ei oteta kaikkea vakavasti :)..

..ja kerta itekään et moisesta siirrosta tykkää, niin miksi hitossa niin tekisitkään? No ni, ongelma ratkaistu taas eli ei mitään siirtoja :). Ole hyvä, näin ne asiat hoidetaan yhdessä :)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä nyt menee päivä kuin sialta marjassa:notworthy:...mutta menkööt :)

Kaupassa kurvasin, sitä ennen pompin pihamaalla reinon ympärillä - olikin ikkunat niin umpijäässä mokomat mutta tulipahan hinkattua(y). Kiva keli, kuulakkaan raikas pakkanen - mii laik:love:

Teetä ja sapuskaa:)

Omistaja olis saanut syyttää vain ja ainoastaan itseensä jos oisit pennun mukaan ottanut.
Tuli mieleen että ei kovin huolehtivalta omistajalta kyseinen ihminen tunnu :eek:(n)
On melkein sama kun se ihminen olis laittanut sen pennun suoraan ajotielle kun noin pitkän matkan päähän itsestään laski menemään yksin. Ilman sun väliintuloa se pentu tuskin enää vipeltäis tässä maailmassa lainkaan. Onneks olit paikalla! :love:
Mä olen mies jossa on vikoja enemmän kuin laki sallii.

Mut jos mä otan pari pulloa jallua, niin mä en hyppää rattiin. Koskaan.
Jos jostain syystä hyppäisin ja ajaisin jonkun päälle niin koittaisin katsoa osaanko auttaa ja katsoa onko ensiapukursseista mitään hyötyä. Tuomio on sivuseikka jos kenenkään henki ei mennyt.

Vaikka olen kuinka kyyninen ja paska niin on olemassa vielä vähän joka on jonkin arvoista. Joka saa minut tuntemaan itseni mieheksi joka joskus olin. Vaikka se olisi vain koiranpentu.

Ei sitten lukkosula auttanut,en saanu lämppäri tolppaa vieläkään auki.Pitää illan hämyssä varmaan käydä sen vesipussin kanssa yrittämässä.Miten se nyt noin piukassa on??samaan aikaan nuorimies tuli parkkiin ja tosta noin vaan aukas omansa.harmi vaan että ei oltu samas tolpas.Kehtaa enää päivän valolla mennä törröttää sinne.

Ei sitten lukkosula auttanut,en saanu lämppäri tolppaa vieläkään auki.Pitää illan hämyssä varmaan käydä sen vesipussin kanssa yrittämässä.Miten se nyt noin piukassa on??samaan aikaan nuorimies tuli parkkiin ja tosta noin vaan aukas omansa.harmi vaan että ei oltu samas tolpas.Kehtaa enää päivän valolla mennä törröttää sinne.
Mieluummin kait sitä päivällä tekee temput ja kokeilut sen tolpan kanssa kuin että mörkiäispimeydessä ährää ja majailee.

Nyt sen vesipussin kans vaan kokeileen (y)! Illalla voi sitten vaan olla kun homma on hoidettu :)

Olepas nyt höpöttämäti siellä,AaKoo:)...ja suodata. Samalla laitat sitä joulumieltä ihan joka kaareen ja koloseen(y). Ei oteta kaikkea vakavasti :)..

..ja kerta itekään et moisesta siirrosta tykkää, niin miksi hitossa niin tekisitkään? No ni, ongelma ratkaistu taas eli ei mitään siirtoja :). Ole hyvä, näin ne asiat hoidetaan yhdessä :)
Tein jo.
Jos kommentointini aiheuttaa päänsärkyä, kivistystä ja maksavaivoja niin ehkäisypilleri on parempi ottaa tässä päässä.

Minä en tahdo loukata tai ärsyttää ketään mutta taidan osata tahtomattanikin.

Mutta onko vesipussi parempi vai olisko ihan vesipullo? Painaa pullonpohjalla ja jos ei auta niin kaataa sen kuuman veden siihen tolppaan? Ja lykkää johdon kiieikä sit ota enää irti sitä. En kyllä tykkää roikottaa sitä siinä kun pelkään et joku ipana tai eläin menee ja viel hirttäytyy siihen.

Tein jo.
Jos kommentointini aiheuttaa päänsärkyä, kivistystä ja maksavaivoja niin ehkäisypilleri on parempi ottaa tässä päässä.

Minä en tahdo loukata tai ärsyttää ketään mutta taidan osata tahtomattanikin.
Pöh, sun kanssas.

Sitä kun ei aina aattele mitä suustansa päästää eli tulee niitä sammakoita ite kullekin. Ja tällein kun kirjottaa, niin sitä tekstiäkin tulkitaan ihan eritavalla kuin miten ite on sen ajatellut. Eli - siedätystä, suodatusta, kyselyä tai ihan vaan antaapahan olla :).

Mutta. Ainahan ton voi peruakin :)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Boobabe
Olisit kysynyt häneltä neuvoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä