Meil on ihan kohta...eeeeikä ole...
Meil on ihan kohta...eeeeikä ole...
Että kofeiinipiikki heti tappiinsa ja eukko syherölle ..paitti mie oon jo ihan syheröllä...kiitos, Boobsinen, oot ihana
Ei niin. Syön ruispuuroa aamuruoaksi....eeeeikä ole...
...meillä on...joskus johonkin aikaan ...ipanat ovat kuulema tankanneet hyvin ja kun tonne jääkaappiin kurkkasin niin *ufopääkkönen*....taitaa joutua kaupassa käymäänMeil on ihan kohta
Ruispuuro onkin hyvääEi niin. Syön ruispuuroa aamuruoaksi.
Voi pikkuista. Höhlä omistaja.Päi ja vää. Kävin just kaupalla kun tupakit meinasivat loppua.
Niin mitä tossa on ollut koirista puhe niin kävelypolulla tuli vastaan ihan orpo pentu. Semmoinen hiirtä suurempi mutta kissaa pienempi. Liivit päällä ja hoidetun näköinen joten tuumin, että nyt kauppareissuni keskeytyy koska ei tuota voi heitteille jättää. Joten jäin toviksi rupattelemaan pennun kanssa kysyen, että kukas sinä olet ja mistäs olet karannut?
Mutta emäntänsä löytyi minuutissa. Tuli sata metriä pennun perässä.
Kuka hel*etti pitää koiraa noin? Ei sillä, että tommoinen pentu olisi vaaraksi millekään, mutta sen sijaan tommoiselle pennulle on tarjolla lukemattomia vaaroja kuten kymmenen metrin päässä oleva autotie tai parinsadan metrin päässä oleva moottoritie.
Pieni pentu. Ilman hihnaa. Emäntä sadan metrin päässä.
Laittaneet miun kuvan tuohon.
TaasMeni taas sänkyyn. Väsyttää.
Meinasin just sanoa samaa mutta ehdit itse ensin.Laittaneet miun kuvan tuohon.
Hyvä että jäit siihen kohalle kattomaan sen pennun perään! Ihan hirveen huolimatonta omistajalta tollanenPäi ja vää. Kävin just kaupalla kun tupakit meinasivat loppua.
Niin mitä tossa on ollut koirista puhe niin kävelypolulla tuli vastaan ihan orpo pentu. Semmoinen hiirtä suurempi mutta kissaa pienempi. Liivit päällä ja hoidetun näköinen joten tuumin, että nyt kauppareissuni keskeytyy koska ei tuota voi heitteille jättää. Joten jäin toviksi rupattelemaan pennun kanssa kysyen, että kukas sinä olet ja mistäs olet karannut?
Mutta emäntänsä löytyi minuutissa. Tuli sata metriä pennun perässä.
Kuka hel*etti pitää koiraa noin? Ei sillä, että tommoinen pentu olisi vaaraksi millekään, mutta sen sijaan tommoiselle pennulle on tarjolla lukemattomia vaaroja kuten kymmenen metrin päässä oleva autotie tai parinsadan metrin päässä oleva moottoritie.
Pieni pentu. Ilman hihnaa. Emäntä sadan metrin päässä.
Vuokrasopimuksessa lukee, että mulla ei saa olla eläimiä.Hyvä että jäit siihen kohalle kattomaan sen pennun perään! Ihan hirveen huolimatonta omistajalta tollanen
Omistaja olis saanut syyttää vain ja ainoastaan itseensä jos oisit pennun mukaan ottanut.Vuokrasopimuksessa lukee, että mulla ei saa olla eläimiä.
Tosta syystä kummipojan hauvelinhoitokin on ratkaistu siten, että mä muutan heille eikä hauvelia tuoda tänne.
Mutta oli todella lähellä että en ottanut pentua syliini, vienyt nukkumaluukkuun ja alkanut etsimään omistajaa.
Sata v*tun metriä on kävelypolulla semmoisen mutkan takana, et siinä ei ole näkö- tai kuuloyhteyttä.