Boobabe
Yritit kopeloida.mitä mää pervåilin?
Yritit kopeloida.mitä mää pervåilin?
Joo,välillä muistaa hyvin ja välillä tietää nähneensä unta mutta on vaan hämäriä mielikuvia,niin ku nytEi aina muista.
Liian hämärät muistikuvat ei voi kertookerro vaan, ei modet mtn hoksaa
eikä me huudella
no kyllä toi epäilyttävästi ruutikselta kuulostaaYritit kopeloida.
ainahan sitä voi pikkasen höystää omilla fantasioilla jos ei ihan tarkkaan muistaLiian hämärät muistikuvat ei voi kertoo
Mä poistuin huoneesta.no kyllä toi epäilyttävästi ruutikselta kuulostaa
tunnusta että tykkäsit
Ok,no unessa olin mä ja ...... oltiin....... sitten mie tein ...... & hän ....... noin ja tapahtui ........ainahan sitä voi pikkasen höystää omilla fantasioilla jos ei ihan tarkkaan muista
Ok,no unessa olin mä ja ...... oltiin....... sitten mie tein ...... & hän ....... noin ja tapahtui ........
Huh huh olipas kuumaa
Riittääks se että oli aamulla puhelin kourassa ja meinas pyytää "kaveriapua"mäkään en nähny
pitäsköhän vaan sepittää jotain tosi pervåå?
kyllä tolla alkuun pääseeRiittääks se että oli aamulla puhelin kourassa ja meinas pyytää "kaveriapua"
Huomenta
...huomentapäivää...
En mää vielä oo pyytäny kun en sit jotenkin vaan saanu aikaan..."huoltohommia"kyllä tolla alkuun pääsee
mimmosta apua pyysit?
no pyydä ja laita sit tänne "huoltopöytäkirja"En mää vielä oo pyytäny kun en sit jotenkin vaan saanu aikaan..."huoltohommia"
En uskalla kun siitä voi joku vetää karvan nenään.no pyydä ja laita sit tänne "huoltopöytäkirja"
...mie oon aamupalalla*ufopääkkönen*...vasta nyt...Huomenta
...huomentapäivää...
ei kai sentään? no laita mulle yyveenä (kuvien kera) niin ei tuu jälkipuheitaEn uskalla kun siitä voi joku vetää karvan nenään.
Ei kai.En uskalla kun siitä voi joku vetää karvan nenään.
Minä: hei,mä napsin täs vähän kuvia samalla...ei kai sentään? no laita mulle yyveenä (kuvien kera) niin ei tuu jälkipuheita
*puskis*...tässä mennee nyt varmaan koko päivä herätessä
Mä voi herätellä. *ojentaa kahvia**puskis*...tässä mennee nyt varmaan koko päivä herätessä
Että kofeiinipiikki heti tappiinsa ja eukko syherölle ..paitti mie oon jo ihan syheröllä...kiitos, Boobsinen, oot ihanaMä voi herätellä. *ojentaa kahvia*
...eeeeikä ole...Lounasaika alkais olemaan lähellä