Onneksi mä en koskaan menetä kontrollia.Niin sitku ujomies menettää kontrollin ja antaa mennä niin juttu onkin ihan wau
HuomentaHuomenta......vai uskaltaako tänne tulla sanomaan mitään....
Huomenta tinku. kyllä uskaltaa.Huomenta......vai uskaltaako tänne tulla sanomaan mitään....
huomenta, tänään on kerrottava yöllä nähdyt seksiunetHuomenta......vai uskaltaako tänne tulla sanomaan mitään....
Entäs jos ei nähnyt sellasia?huomenta, tänään on kerrottava yöllä nähdyt seksiunet
mäkään en nähnyEntäs jos ei nähnyt sellasia?
Kaikki unet käy.mäkään en nähny
pitäsköhän vaan sepittää jotain tosi pervåå?
no mää näin unta että olin isävainajan syntymäkodissa, se oli rempattu sisältä ihan liian hienoksKaikki unet käy.
Jaa, ettei oltu samassa talossa? Unessa olin jossakin vanhassa talossa.no mää näin unta että olin isävainajan syntymäkodissa, se oli rempattu sisältä ihan liian hienoks
söin repusta omia eväitä
saatto hyvinki olla, mää olin reppuineni pirtissä ja ehkä sää imuttelit kamarin puolellaJaa, ettei oltu samassa talossa? Unessa olin jossakin vanhassa talossa.
Ei aina muista.Mä näin monta unta,mut niitä ei enää muista
Tai olit se pervo setä pöydän ääressä.saatto hyvinki olla, mää olin reppuineni pirtissä ja ehkä sää imuttelit kamarin puolella
kerro vaan, ei modet mtn hoksaaMä näin monta unta,mut niitä ei voi kertoo ettei tuu bannia
mitä mää pervåilin?Tai olit se pervo setä pöydän ääressä.