Eiks nyt oo kolme oikei se pienin voitto, niin mä muistelisin tän muutoksen myötä tulleenTarkoittaako tuo sitten sitä ettet anna Boobabelle,kun ei tullu voittoo ?
Eiks nyt oo kolme oikei se pienin voitto, niin mä muistelisin tän muutoksen myötä tulleenTarkoittaako tuo sitten sitä ettet anna Boobabelle,kun ei tullu voittoo ?
Tä?*vetää happee epekin happipulloista ja nielee halpaa votkaa väärään rööriin*
shhh tää on lispetin ja mun sisäpiirijoukki
Onko ? no sit onnee,vaikkakin pieni voitttoEiks nyt oo kolme oikei se pienin voitto, niin mä muistelisin tän muutoksen myötä tulleen
Mä voin tulla nuolemaan glögit rinnuksiltasi..tassa nyt tiia oikein etta mita tekis ...kun mieli tekis ...hiukan kuikuilla J. Sparrowia...ja sitten on toi Saarakin...ja sitten on todellakin taa musiikki..jajajaja ...
...kunhan nyt edes paikoillani pysyisin tai muuten on glogit pitkin rinnuksia ja lappari hajalla ja ma taas rahmalleen kuulokkeiden piuhoissa ja...
Jos mä annan majurille.
Mä pärskäytin glogit!!!..tassa nyt tiia oikein etta mita tekis ...kun mieli tekis ...hiukan kuikuilla J. Sparrowia...ja sitten on toi Saarakin...ja sitten on todellakin taa musiikki..jajajaja ...
...kunhan nyt edes paikoillani pysyisin tai muuten on glogit pitkin rinnuksia ja lappari hajalla ja ma taas rahmalleen kuulokkeiden piuhoissa ja...
...mita ma tonne oikein kirjoitin??!!...*tsekkkaa hopinansa*...jaa...niin no, jannityksella elamme, arvatenkin varmaan on vain ajan kysymys milloin roiskahtaa...siis....katotaas sita Saaraa ihan justkohta!!Mä voin tulla nuolemaan glögit rinnuksiltasi
..eli meni pitkinpoikin..maisemia...anteeksi..syytan iltateeta nyt paheksuen kaikesta...Mä pärskäytin glogit!!!
Sitä välillä herkästi roiskuu..eli meni pitkinpoikin..maisemia...anteeksi..syytan iltateeta nyt paheksuen kaikesta...
häätyy myöntää että on mullakin muutaman kerran roiskahtanuSitä välillä herkästi roiskuu
A-haa! Siella on kans omakohtaisia kokemuksia!Sitä välillä herkästi roiskuu
Hiivatti, kun pistaa mokoma tallein sivustaseuraajana janskattamaankin ...*sahlaa ja saataa nyt kaukosaatimen kanssa..Sparrow ja silleen..*Hieno oli! Voi luoja!
Iso biisi ja hienosti meni.
Kohta tulee yksi maailman isoimmista biiseistä - ainakin vaikeimmista laulaa!
Joooo useemman kerranA-haa! Siella on kans omakohtaisia kokemuksia!