*kuvittelee Boobsin lantion paunautuvan toisen palstalaisen lantioon tanssilattialla* voi sua höpöläistäMä osaan. Kerran tanssin sitä plussalaisen kanssa.
*kuvittelee Boobsin lantion paunautuvan toisen palstalaisen lantioon tanssilattialla* voi sua höpöläistäMä osaan. Kerran tanssin sitä plussalaisen kanssa.
ei sitä kuule koskaan tiedäLupaat vaan, oot siinä iässä
Mä arvasin tonsen kuule tietää kaikki daamit
Se oli nainen.*kuvittelee Boobsin lantion paunautuvan toisen palstalaisen lantioon tanssilattialla* voi sua höpöläistä
miksköhän muuten kukaan ei halua tanssia mun kanssaMä arvasin ton
Niiiin? Onhan naisillakin lantioSe oli nainen.
Höh..toi ei oo kivaa..kyllä sun kanssa pitää tanssiamiksköhän muuten kukaan ei halua tanssia mun kanssa
Mä voin. Anytime babe.miksköhän muuten kukaan ei halua tanssia mun kanssa
sarkapöksyt saattaa tuntea karhealta kun ne tanssin rytkeessä mujuaa reisien välissäNiiiin? Onhan naisillakin lantio
Höh..toi ei oo kivaa..kyllä sun kanssa pitää tanssia
Vai ei kai se kumminkin johdu sun sarkapöksyistä??
Pöksyt pois niin ei hankaa.sarkapöksyt saattaa tuntea karhealta kun ne tanssin rytkeessä mujuaa reisien välissä
eikä ahista jos alkaa seistäPöksyt pois niin ei hankaa.
sarkapöksyt saattaa tuntua karhealta kun tanssin rytkeessä muna alkaa seistä reisien välissä
eikä ahista jos alkaa seistä
on siihen varmaan saanu kunnon mankanki mutta ei monikaan raski laittaaNo okei.
Ois se nelikymppinen oiva ellei se olisi sisätiloilta niin kehvelin pieni ja matala. Nii ja äänijärjestelmä sais kanssa olla vanhempien versioiden luokkaa.
Kyl se Hyundai Getsin voittaa.