Paha sannoo, oli kirjoittanut viestin tänne armeija muistoistaan jo klo 5 Suomen aikaa viimeks, mikäli katsoin klo ajan oikeinUnohtakaa Saara ja kertokaa missä se Ak luuraa?
Paha sannoo, oli kirjoittanut viestin tänne armeija muistoistaan jo klo 5 Suomen aikaa viimeks, mikäli katsoin klo ajan oikeinUnohtakaa Saara ja kertokaa missä se Ak luuraa?
mutta uppos kuitenkin, eikö?? Voi ruutis sä saat mut ihan punastumaan hävyttömyydelläsno ei ihan osunut
en mää tiedä...arvaa mihin mää haluaisin raivata tieni?
Juuh,joululeipää siis.Kertokaa mitä on joululimppu? Ilmeisesti jotain leivän tapaista syötävä..
Täällä on jo lounaskin ahdettu ahteriin ja te luettelette aamupaloja.
Veikkaan et Saara tekee yhden levyn kisan jälkeen, ei saa vieläkään suosiota Suomessa ja ura katkeaa siihen.No kohta loppuu,tänää on vinaali ja huomenna selvii voittaja.
ei tarviikkaan tietää, arvaukset riittääen mää tiedä...
ei tarviikkaan tietää, arvaukset riittää
kiistän mitä jyrkimmin että olisin sekaantunut mihinkään epäilyttäväänRuutikselle Lennonia kun tolleen leikit näitä mielen leikkejä meiän tyttöjen kanssa joka päivä aina jossain välissä...mokoma sarkapöksyinen sankari
It's too late to deny it honeykiistän mitä jyrkimmin että olisin sekaantunut mihinkään epäilyttävään
Thanks darlingI believe you honey
Joku tais muokata mun viestiä...Thanks darling
ei kai sentään?Joku törkymöykky tais muokata mun viestiä...
Ootahan kun Lispetti ja Kisu tulee paikalle, sitten myö tytöt viiään sua kuin markanrahhaa ennenmuinoinei kai sentään?
aluks voisitte viiä mut citymarkettiinOotahan kun Lispetti ja Kisu tulee paikalle, sitten myö tytöt viiään sua kuin markanrahhaa ennenmuinoin
awwww hupsu rupsualuks voisitte viiä multa vaatteet
sen jälkeen tanssittais lambadaa aamunkoittoon
emmää mitään lampadaa osaaawwww hupsu rupsu
No worry me opetetaanemmää mitään lampadaa osaa
Ja sitten vaan tiedoks sulle senki tymhä pässi. En yrittänyt kyseenalaistaa sun kommenttias mitenkää, enkä päteä, vaan yritin jatkaa keskustelua.Jos nyt lopetat näytät pelkästään typerältä.
Kaikkea sinäkin muru paljastelet tehneesi ja vielä lounaaksi!!!
Mä osaan. Kerran tanssin sitä plussalaisen kanssa.No worry me opetetaan
ookke mut mää varotan:No worry me opetetaan
Lupaat vaan, oot siinä iässäookke mut mää varotan:
pidän tanssiessa aina käsiä daamin peballa