painu homo vittuunTyttelöinen kruutis kerkes ensikisi näemmä vastaamaan.
painu homo vittuunTyttelöinen kruutis kerkes ensikisi näemmä vastaamaan.
Tofukinkkua oot kuiten jo vetässy. Eipysty ymmärtämään vegejä jotka haluaa siitä ihanasta kasvisravinnosta saada lihan näköistä ja makuista.. Eikö se kasvispöperö sittenkään ole niin hyvää?emmäkään ole ees aatellut kinkkua vielä tai no tänään mietin Boobsin kinkkua hetken
Haista vittupainu homo vittuun
Ehän ole se oli SUN linkki!!! Mä en syö tofua, riistaa sen olla pitää ja kalaa ja ja mutta joo mun masu ei tykkää possunlihasta...tulee herkästi kaikki puishTofukinkkua oot kuiten jo vetässy. Eipysty ymmärtämään vegejä jotka haluaa siitä ihanasta kasvisravinnosta saada lihan näköistä ja makuista.. Eikö se kasvispöperö sittenkään ole niin hyvää?
Mikä linkki mukaEhän ole se oli SUN linkki!!! Mä en syö tofua, riistaa sen olla pitää ja kalaa ja ja mutta joo mun masu ei tykkää possunlihasta...tulee herkästi kaikki puish
hirvisoppaa mä olen syönyt ja poronkäristystäMikä linkki muka
Mutta sitte jotain villielukan perseenpalasta Suosittelen poroa!
Oih poroa!!!!Mikä linkki muka
Mutta sitte jotain villielukan perseenpalasta Suosittelen poroa!
Filerullat on hanuristatääl on syöty jo pari kinkkua. jouluna sit jääkin kinkut väliin. filerullaa ja kalkkunaa.
mikäs siin mättää. kaks loistavaa asiaa. possun kylki ja ulkofile. pitkään savussa niin hyvä tuleeFilerullat on hanurista
Ookko oikiaa poronkäristystä syöny? Kuuhun tehhään ja suolaa ja mustapippuria pikkusen kokonaisina. Ei mithän muuta. Lautasellakhan ei ole mithän puolukoita saatikka suolakurkkuja. Pottumuussi lapin puikuloista voin kans siihenkhän ei mithän muuta.hirvisoppaa mä olen syönyt ja poronkäristystä
Filerullat on hanurista
No eri asia jos savustaamikäs siin mättää. kaks loistavaa asiaa. possun kylki ja ulkofile. pitkään savussa niin hyvä tulee
Just näin!Ookko oikiaa poronkäristystä syöny? Kuuhun tehhään ja suolaa ja mustapippuria pikkusen kokonaisina. Ei mithän muuta. Lautasellakhan ei ole mithän puolukoita saatikka suolakurkkuja. Pottumuussi lapin puikuloista voin kans siihenkhän ei mithän muuta.
Vähän suolaa toki.
Entäpä jänis! NAMS!hirvisoppaa mä olen syönyt ja poronkäristystä
perinteisiin saattaa myös kuulua yksi palanut huusholli. joutuu ottaan pöntön sisälle jos on kovasti pakkastaPerinteisiin kuuluu, että sika tungetaan uuniin aamuyöstä ja sitä syyään aattona.
Ei meijän perinteisiin kyllä tuommonen kuuluperinteisiin saattaa myös kuulua yksi palanut huusholli. joutuu ottaan pöntön sisälle jos on kovasti pakkasta
Joo siis ihan parhautta!!!Entäpä jänis! NAMS!
Se se vasta on mureeta.
Täytyy tunnustaa että olen tainnut syyä sitten väärin, mutku oli se silti hyvää niin kertaOokko oikiaa poronkäristystä syöny? Kuuhun tehhään ja suolaa ja mustapippuria pikkusen kokonaisina. Ei mithän muuta. Lautasellakhan ei ole mithän puolukoita saatikka suolakurkkuja. Pottumuussi lapin puikuloista voin kans siihenkhän ei mithän muuta.
Vähän suolaa toki.
Muoks. rikkaammaat laittaa vähän maitua muussiin. Ei pakollista.
Joku lihamestari ku lihaoille on ihan omat valmistuspaikat -Ei meijän perinteisiin kyllä tuommonen kuulu
Enpä ole ikinä hyvvää jänistä saanu syötäväkseni, se toki saattaapi johtua siitäki että mie en ole niitä teheny. Koirille syötetty niitä jäniksiä ku kukhan ei osannu tehä niistä hyvvää ruokaa.Entäpä jänis! NAMS!
Se se vasta on mureeta.
Talon polttaminen?Joku lihamestari ku lihaoille on ihan omat valmistuspaikat -
ei tavalliset uunit käy.