Juu soriJoku taitaa kosketella itseään jännistä paikoista *yrittää vislata* withfiuuu
Juu soriJoku taitaa kosketella itseään jännistä paikoista *yrittää vislata* withfiuuu
ai sinäkin?Juu sori
Entäs seuraava kerta?ai sinäkin?
Saat tämän kerran anteeksi!!!
pyyyyyh, ei tule. Kisun kanssa sovittiin jo tänään että sut laitetaan kuriin ja nuhteeseen yhessä!!Entäs seuraaava kerta?
Seki tulleepi uskopoies!
Semmosia naisia en ookkaan vielä tavannu jokka miut ruotuun laittaispyyyyyh, ei tule. Kisun kanssa sovittiin jo tänään että sut laitetaan kuriin ja nuhteeseen yhessä!!
*kuulee ikaakuin nimensa mainittavan*pyyyyyh, ei tule. Kisun kanssa sovittiin jo tänään että sut laitetaan kuriin ja nuhteeseen yhessä!!
Niinhän sä sanot nyt, mutta ootahan kun me kaks toheloo päästään vauhtiinSemmosia naisia en ookkaan vielä tavannu jokka miut ruotuun laittais
Just tutkailin tuubista mitä kuunnella ja sä luit mun ajatuksetEllulle vielä synttärimusaa. ( tiiän et tyksit tästä )
Katjan versio:
Jotai hianompaa:
Best mix:
Pitäähänny synttäritytölle musaa olla.Just tutkailin tuubista mitä kuunnella ja sä luit mun ajatukset
No sehän ois näky kylläNiinhän sä sanot nyt, mutta ootahan kun me kaks toheloo päästään vauhtiin
Jouluna vasta taallakin ..ei mikaan kiirus viela...Olenko mä ainoa jolta on kinkku vielä maistamatta.
Alvariisaa joku on veistelemässä kinkkua!
Mä ajattelin, että vasta jouluna.
Emmiekään kinkkua ole vielä haukannu.Olenko mä ainoa jolta on kinkku vielä maistamatta.
emmäkään ole ees aatellut kinkkua vielä tai no tänään mietin Boobsin kinkkua hetkenOlenko mä ainoa jolta on kinkku vielä maistamatta.
Emmiekään kinkkua ole vielä haukannu.
Jääpi jouluaattoon
Noniin, onhan täällä muitaki ku malttaa ootella.Jouluna vasta taallakin ..ei mikaan kiirus viela...