KiitosHurjasti onnea siis täältäkin!
KiitosHurjasti onnea siis täältäkin!
Pitänee tulla kylään.Mullapa on
okPitänee tulla kylään.
Kiitos aksuNiin tosiaan, onnea Ellulle.
Sen lisäksi tämä ketju just täytti neljä vuotta. Onnea nelivuotiaallekin.
..eli meille kaikille ja monelle muullekin ! Vahanko me ollaan hyvia ja ihania ja parhaita !Niin tosiaan, onnea Ellulle.
Sen lisäksi tämä ketju just täytti neljä vuotta. Onnea nelivuotiaallekin.
Tää nyt ei koske mua enää,kun en oo vapaa,mutta sillon ku olin sinkku,niin riippui ihan miehestä ja millaiset fiilikset oli ja mikä oli tapaamisen tarkoitus. Joku ei saanu ollenkaan,ei ees toisia rehvejä,joku tokalla ja jotkut ekalla tapaamisella.yks joka sai heti eka tapaamisella,istuu mun vieressä nyt & ollaan yhessä oltu n 12.5 v naimisissa 11 vMonensilla rehveillä te annatte? Noin suurinpiirtein. Lähinnä tyttelöisiltä kyselen.
Mä olen ollut jonku ketjulaisen kanssa täällä vielä pidempään.Sehän meinaa sitä että minäkin oon teijän pervåjen seurassa ollu 4v + harmaa aika
Monensilla rehveillä te annatte? Noin suurinpiirtein. Lähinnä tyttelöisiltä kyselen.
Tyttelöinen kruutis kerkes ensikisi näemmä vastaamaan.ekoilla
ja mä oon vielä ihan raakile...oikein sellanen viaton pieni pampulaSehän meinaa sitä että minäkin oon teijän pervåjen seurassa ollu 4v + harmaa aika
Pikku pallero.ja mä oon vielä ihan raakile...oikein sellanen viaton pieni pampula
Joo..almost like a virgin pervoudessakin ihan alokas vastaPikku pallero.
PervoalokasJoo..almost like a virgin pervoudessakin ihan alokas vasta
Joo, majurin ja Boobsin koulussa oppilaanaPervoalokas
Mä olen ollut jonku ketjulaisen kanssa täällä vielä pidempään.
Hyvää yötäVäsy iski. Nukkumaan, öitä.