The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tofukinkkua oot kuiten jo vetässy. Eipysty ymmärtämään vegejä jotka haluaa siitä ihanasta kasvisravinnosta saada lihan näköistä ja makuista.. Eikö se kasvispöperö sittenkään ole niin hyvää?
Ehän ole :D se oli SUN linkki!!! Mä en syö tofua, riistaa sen olla pitää ja kalaa ja ja mutta joo mun masu ei tykkää possunlihasta...tulee herkästi kaikki puish:barefoot:

Tirpananpirpana unikuvilla :love:...se on ihanaa taidetta, oikeesti, kuin napanappulasta naksauttais virrat pois :). Tosin tytto on touhunnut tanaan tosi paljon, kavereillaankin oli ulkona riekkumassa joten ihmekkos tuo...

Esikoinen viela touhuilee omiaan, toinen hurmuri jo unilla myos :)

..eli iltateen paikkaa :)

hirvisoppaa mä olen syönyt ja poronkäristystä:coffee::coffee:
Ookko oikiaa poronkäristystä syöny? Kuuhun tehhään ja suolaa ja mustapippuria pikkusen kokonaisina. Ei mithän muuta. Lautasellakhan ei ole mithän puolukoita saatikka suolakurkkuja. Pottumuussi lapin puikuloista voin kans siihenkhän ei mithän muuta.
Vähän suolaa toki.
Muoks. rikkaammaat laittaa vähän maitua muussiin. Ei pakollista.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Entäpä jänis! NAMS!
Se se vasta on mureeta.:p
Joo siis ihan parhautta!!!:coffee:
Ookko oikiaa poronkäristystä syöny? Kuuhun tehhään ja suolaa ja mustapippuria pikkusen kokonaisina. Ei mithän muuta. Lautasellakhan ei ole mithän puolukoita saatikka suolakurkkuja. Pottumuussi lapin puikuloista voin kans siihenkhän ei mithän muuta.
Vähän suolaa toki.
Muoks. rikkaammaat laittaa vähän maitua muussiin. Ei pakollista.
Täytyy tunnustaa että olen tainnut syyä sitten väärin:oops:, mutku oli se silti hyvää niin kerta :barefoot:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Entäpä jänis! NAMS!
Se se vasta on mureeta.:p
Enpä ole ikinä hyvvää jänistä saanu syötäväkseni, se toki saattaapi johtua siitäki että mie en ole niitä teheny. Koirille syötetty niitä jäniksiä ku kukhan ei osannu tehä niistä hyvvää ruokaa.
Siis aikaisemmin. Haluaisin kokeilla jäniksestä tai rusakostaki tehä ruokaa. Kehuvat ainakin paljon jokka on siitä ruokaa aina teheneet että hyvvää on.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä