No nainEi se paneminen heti oo tärkeintä, vaan se, mite tulee toimeen sen toisen kanssa
Edit. ...siis ne pisteet sinne aakkosen paalle, kun muutenhan tosta tulee ihan...halavatun konerakki ....
Viimeksi muokattu:
No nainEi se paneminen heti oo tärkeintä, vaan se, mite tulee toimeen sen toisen kanssa
emmää...osa nautintoa on saada se kuuma kahvi tyhjään masuun...joo tiiän olen outoNo ei nyt kokonaan mutta syot jotain aina sen kahvikupillises kanssa
ja silti sä olet heti naimassa Mokoma pervopirkkoNo nain
No nait nait.... tietystiNo nain
Höpsis, miehet on kanssani samaa mieltä, vain seikkailijat ja mieleltään keskenkasvuiset ovat heti piirkakan perässäNo näin mää sen aattelisin kans mutta törmäsinpä tapaukseen josta tällänen kysymys tuli mieleeni.Ei taida kovin montaa miestä olla joka oikeasti on tota mieltä.
..oikeesti..ton tilanteen ma naen jo niin sielujeni silmin, kun yhdessa kouhotuspaakkosina y r i t e t a a n moista juonta edes toteuttaakaan...No laitetaan se yhessä kuriin...mä kamppaan sen nilkoista maahan ja sä meet istumaan sen päälle ja piiskaat sitä takapeppuun
no tuo voi olla hyvinkin pitkälle totta Mä voin kuvitella itseni rähmälleni sinne lattialle peppu pystyssä ja pitkät hiukset joka hemmetin kolossa ja raossa ja sitten vielä sun pörrös on mun suussa ja sukka nenänpäällä..oikeesti..ton tilanteen ma naen jo niin sielujeni silmin, kun yhdessa kouhotuspaakkosina y r i t e t a a n moista juonta edes toteuttaakaan...
Siina kay kuitenkin niin, etta sa kompastut matonreunaan ja oot rahmaltes pitkin pituuttas ja sitten onnistut kamppaamaan mut nurin jolloin siina lattialla satkii hyvin epamaarainen kasa jalkoja ja kasia ja taa yks alapeukuttelijaherra vain nauraa hekottelee illan viihdytysplajaytysta ....
Ellunen!!ja silti sä olet heti naimassa Mokoma pervopirkko
ai voi tehdä mitä? nuolla samaa vaniljatuuttia? *Räpsyttelee silmiään viattomasti katsoen* Räps RäpsMitä sitä odottamaan kun ekallakin kerralla voi.
Just nuin ...kaunista, oi niin kaunista !no tuo voi olla hyvinkin pitkälle totta Mä voin kuvitella itseni rähmälleni sinne lattialle peppu pystyssä ja pitkät hiukset joka hemmetin kolossa ja raossa ja sitten vielä sun pörrös on mun suussa ja sukka nenänpäällä
ai niin...soriiiiiiii *sukeltaa samaan nurkkaan*Ellunen!!
...ne pisteet, ne pisteet!!!*huokaa syvaan toivottomana*...manenkin uudestaan sinne nurkkaan...
No, voi voi, mut vain jos molemmat haluuMitä sitä odottamaan kun ekallakin kerralla voi.
Jaa, aina on molemmat halunneet.No, voi voi, mut vain jos molemmat haluu
..tasta nyt tuu teijen kans mitn....No nait nait.... tietysti
No mä en anna ekoilla enkä tokilla enkä varmaan viidensilläkkään.en mä niitä laske silleen.Törmäsinpä vaan taas kerran seikkailijaan.Mitä sitä odottamaan kun ekallakin kerralla voi.
Sellaisia voi tulla vastaan.No mä en anna ekoilla enkä tokilla enkä varmaan viidensilläkkään.en mä niitä laske silleen.Törmäsinpä vaan taas kerran seikkailijaan.
nii...voi huoh.vedän puoleeni siis keskenkasvusia ja seikkailijoita.Höpsis, miehet on kanssani samaa mieltä, vain seikkailijat ja mieleltään keskenkasvuiset ovat heti piirkakan perässä
Voi neitonen.ja entäs poitsut...monensilla rehveillä toteettee että ei kannata kun ei se anna kuitenkaan?
No onks niistä tullu suhteita siis oikeaa suhdetta?Jaa, aina on molemmat halunneet.