Miten lihavat harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itse olen nyt raskaana ollessani miettinyt välillä että miten todella ylipainoiset ihmiset pystyy elämään vuodesta toiseen tälläistä rajoittunutta elämää kun itselläni on nyt. Itse siis viimeisilläni raskaana, kiloja on tullut ja turvotus on järkyttävää. Itsellä myös tuo alapää ihan todella turvonnut ja mies tokaisi, että alkaa olee vähän vaikeeta löytää oikeita paikkoja sieltä kaiken massan alta. Itse kuvittelisin että todella ylipainoisilla on sama ongelma. Toinen on kaikenlainen kurmartelu tän mahan kanssa, ja muutenkin liikkuminen. Lonkatkin vaivaa kun on niin paljon painoa kropassa. Luojankiitosta enää pari viikkoa jäljellä ja saan taas elää normaalia elämää. Mutta uskoisin että ylipainoiset ihmiset joutuvat päivittäin kärsimään monista samoista asioista kun minä nyt viimeisilläni raskaana. Tarkoitan nyt siis huomattavaa ylipainoia omaavia ihmisiä.
 
"Nina"
Itse näin hieman päälle 200 kiloisena voin kertoa, että kunhan on mielikuvitusta niin seksikin onnistuu. Tosin ei varmaankaan onnistuisi jollei mieheni olisi kuitenkin normaalipainoinen. Lapsiakin olen tehnyt, tosin olin silloin kevyempi, mutta tosi iso kuitenkin.
 
haloo
Onhan noista läskeistä joskus aina dokkareita, ja jossain joku sanoi, että seksielämäähän ei hänen kokoisenaan ole. Sellaista se on.

Ja läskejähän ei enää ole. On muodokkaita naisia, kookkaita ihmisiä ja xl-kokoisia. On myös miehen kokoisia miehiä ja täyteläisiä leidejä.
 
Athletic
Jotenkin vaan toi koko läskimursujen seksiharrastus ajatustasollakin tuntuu niin pirun irvoikkaalta. Tulee mieleen jokin b-luokan sci-fi leffa jossa isot laardiläjä olennot sulautuvat yhteen ja syövät maailmoja!
 
vierailija
Sillä tavalla, että mies ottaa rasian silavaa ja levittää sen itseensä. Sitten se toinen miesoletettu valaa päällensä sinappia. Sitä punaista, kun se ei voi olla liian mietoa eikä liian vahvaa. Sen jälkeen ne molemmat menevät olohuoneeseen ja alkavat tanssia ripaskaa. Toisen kuuluu huutaa välillä "hoi" ja jatkaa tanssia.

Sillä tavalla ne sitä harrastaa.
 
vierailija
Ihan järkkyä kyllä "isokokoisena" naisena seksi on aina onnistunut. Ja ihan kuule se pimperokin vielä näkyy. En tiedä sitten miten se onnistuisi samankokoisen miehen kanssa. Toisaalta miksei onnistuisi. Riippuu tietty onko prinssinakki vai mikä. No nainen päällä takaperin varmaan onnistuu aina.
 
vierailija
Paras oli kun kaveri kysyi miten harrastetaan seksiä kun raskauden lopussa mun maha oli niin iso :") sanoin, jotta helposti onnistuu. Mies ei vaan enää uskaltanut ihan lopussa, kun aina sen jälkee luulin itse, että synnytys alkaa :")
 
vierailija
Miten lihavat harrastaa seksiä?
Miten voi esim. lähetyssaarnaaja onnistua, jos molemmilla isot mahat, eihän sillä peniksellä silloin ole mahdollisuutta pimppiin.

Entä takaa, mies levitää naisen persposkia, että saa edes tussun näkyviin, ja työntövaiheessa ottaakin vatsa kiinni persposkiin, ja penis ei yllä reiälle.

Lihavat, miten te harrastatte ylipäätään seksiä?
Jos niillä lihavien pariskuntien miehillä on pidemmät penikset. On saatu optimaaliset määrät ravintoaineita kasvuun.
 
vierailija
Miten lihavat harrastaa seksiä?
Miten voi esim. lähetyssaarnaaja onnistua, jos molemmilla isot mahat, eihän sillä peniksellä silloin ole mahdollisuutta pimppiin.

Entä takaa, mies levitää naisen persposkia, että saa edes tussun näkyviin, ja työntövaiheessa ottaakin vatsa kiinni persposkiin, ja penis ei yllä reiälle.

Lihavat, miten te harrastatte ylipäätään seksiä?
Jos niillä lihavien pariskuntien miehillä on pidemmät vehkeet. On saatu optimaaliset määrät ravintoaineita kasvuun.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Miten voi esim. lähetyssaarnaaja onnistua, jos molemmilla isot mahat, eihän sillä peniksellä silloin ole mahdollisuutta pimppiin.

Entä takaa, mies levitää naisen persposkia, että saa edes tussun näkyviin, ja työntövaiheessa ottaakin vatsa kiinni persposkiin, ja penis ei yllä reiälle.

Lihavat, miten te harrastatte ylipäätään seksiä?
Ei vaan enää pysty!
 
vierailija
Miten voi esim. lähetyssaarnaaja onnistua, jos molemmilla isot mahat, eihän sillä peniksellä silloin ole mahdollisuutta pimppiin.

Entä takaa, mies levitää naisen persposkia, että saa edes tussun näkyviin, ja työntövaiheessa ottaakin vatsa kiinni persposkiin, ja penis ei yllä reiälle.

Lihavat, miten te harrastatte ylipäätään seksiä?
Oisko keskimääräistä pidemmät hepit se salaisuus?
 

Yhteistyössä