Miten lihavat harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"utelias"
Miten voi esim. lähetyssaarnaaja onnistua, jos molemmilla isot mahat, eihän sillä peniksellä silloin ole mahdollisuutta pimppiin.

Entä takaa, mies levitää naisen persposkia, että saa edes tussun näkyviin, ja työntövaiheessa ottaakin vatsa kiinni persposkiin, ja penis ei yllä reiälle.

Lihavat, miten te harrastatte ylipäätään seksiä?
 
"vieras"
Ehei, sä oot ap iiiiihan hakoteillä ja sun kysymys on täysin väärin asetettu!

Nykyisin ollaan plus-kokoisia ja se tarkoittaa vain sitä että on enemmän rakastettavaa, more to love!
 
"AMa"
[QUOTE="vieras";26513412]Ehei, sä oot ap iiiiihan hakoteillä ja sun kysymys on täysin väärin asetettu!

Nykyisin ollaan plus-kokoisia ja se tarkoittaa vain sitä että on enemmän rakastettavaa, more to love![/QUOTE]

Palstan mukaan meillä tuulennussimillavinkuheinillä ei voi olla edes hyvää seksielämää, tai sitten meidän miehet tykkääkin teini-ikäisistä pojista. Varsinkin, jos on sattunut vielä karvat ajelemaan.. :p
 
"vieras"
[QUOTE="AMa";26513439]Palstan mukaan meillä tuulennussimillavinkuheinillä ei voi olla edes hyvää seksielämää, tai sitten meidän miehet tykkääkin teini-ikäisistä pojista. Varsinkin, jos on sattunut vielä karvat ajelemaan.. :p[/QUOTE]

Joo, mies kun ei saa meistä vinkuheinistä edes kunnolla otetta, kun on niin vähän sitä mitä rakastaa :(

Huoh *avaa kaljatölkin ja alkaa kasvattaa kunnon kaljamahaa*
 
  • Tykkää
Reactions: VesperV
vrs
Kyllä muaki jollain sairaalla tapaa vähän kiinnostaa... :ashamed: Ei mitenkään pahalla, mutta siis silleen uteliaisuuttani... Siis jos on oikeesti ISO, siis vaikka yli 150kg, voiko silloin naida? Löytyykö reikä ja ylettääkö lerssi? :confused:
 
"vieras"
Kyllä muaki jollain sairaalla tapaa vähän kiinnostaa... :ashamed: Ei mitenkään pahalla, mutta siis silleen uteliaisuuttani... Siis jos on oikeesti ISO, siis vaikka yli 150kg, voiko silloin naida? Löytyykö reikä ja ylettääkö lerssi? :confused:
No miksi ei voisi? Jos ihminen pystyy liikkumaan muuten normaalisti, miksi ei voisi harrastaa seksiä? Ehkä ei kaikkiin akrobaattisiin asentoihin pääse mutta kyllä perusjutut onnistuu. En olekaan ennen pitänyt sua tyhmänä.
 
"vieras"
[QUOTE="AMa";26513439]Palstan mukaan meillä tuulennussimillavinkuheinillä ei voi olla edes hyvää seksielämää, tai sitten meidän miehet tykkääkin teini-ikäisistä pojista. Varsinkin, jos on sattunut vielä karvat ajelemaan.. :p[/QUOTE]

Ihan näin yleisellä tasollakin tuo tiedostetaan, turhaa sitä kiistämään. Totuus ei pala tulessakaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26513541]No miksi ei voisi? Jos ihminen pystyy liikkumaan muuten normaalisti, miksi ei voisi harrastaa seksiä? Ehkä ei kaikkiin akrobaattisiin asentoihin pääse mutta kyllä perusjutut onnistuu. En olekaan ennen pitänyt sua tyhmänä.[/QUOTE]

Pystyykö yli 150-kiloinen liikkumaan normaalisti?
 
"AMa"
[QUOTE="vieras";26513544]Ihan näin yleisellä tasollakin tuo tiedostetaan, turhaa sitä kiistämään. Totuus ei pala tulessakaan.[/QUOTE]

Onneks mä olen ihan yleisellä tasolla onnistunut laihalla kropallani vetämään puoleeni oikeata kohderyhmää (mikä ei siis ole hieman ylipainoiset ja karvaiset palstamammat).
 
vrs
[QUOTE="vieras";26513541]No miksi ei voisi? Jos ihminen pystyy liikkumaan muuten normaalisti, miksi ei voisi harrastaa seksiä? Ehkä ei kaikkiin akrobaattisiin asentoihin pääse mutta kyllä perusjutut onnistuu. En olekaan ennen pitänyt sua tyhmänä.[/QUOTE]

Niin, JOS pystyy liikkumaan normaalisti. Mutta jos liikkuminenkin on vaikeaa/vaivalloista (ja näin oon käsittäny monella toista sataa painavalla olevan), niin eikai se ihan läpihuutojuttu toi seksikään oo...?

Ja jos esim naisella on TOSI isot reidet, eikä kuitenkaan oo mikään supervenyvä, ni miten ne jalat saa riittävän auki, että isommanlainen mies mahtuu sinne väliin...? :confused:

Siis mietin vaan, ku mulla oli teknisiä vaikeuksia jo raskausmahanki kanssa ja mä sentään venyn ja taivun ihan epäinhimillisesti...
 
"vieras"
[QUOTE="AMa";26513575]Onneks mä olen ihan yleisellä tasolla onnistunut laihalla kropallani vetämään puoleeni oikeata kohderyhmää (mikä ei siis ole hieman ylipainoiset ja karvaiset palstamammat).[/QUOTE]

Olet siis mies? Eikö karvat kasva, kärsitkö sairaudesta, kun on syöpä karvat tosiaan katoaa ja lähtee. Kuinka pitkällä on?
 
"vieras"
Niin, JOS pystyy liikkumaan normaalisti. Mutta jos liikkuminenkin on vaikeaa/vaivalloista (ja näin oon käsittäny monella toista sataa painavalla olevan), niin eikai se ihan läpihuutojuttu toi seksikään oo...?

Ja jos esim naisella on TOSI isot reidet, eikä kuitenkaan oo mikään supervenyvä, ni miten ne jalat saa riittävän auki, että isommanlainen mies mahtuu sinne väliin...? :confused:

Siis mietin vaan, ku mulla oli teknisiä vaikeuksia jo raskausmahanki kanssa ja mä sentään venyn ja taivun ihan epäinhimillisesti...
No siis tarkoitin sitä, että jos pystyy nousemaan seisomaan, kävelemään, istumaan, kumartumaan niin eiköhän se seksikin onnistu. Eri asia varmaan jos painaa 300 kiloa eikä pääse sängystä ylös mutta niin ne vaan on tällaisetkin ihmiset lapsia tehneet.
 
"vieras"
kerran uteliaisuuttani otin asiasta selvää ja iskin tuhdin tädin,mentiin heille ja riisuttiin itsemme alastoimiksi,sen jälkeen tämä täiti ihminen otti vinonpinon tyynyjä ja tunki ne perseensä alle ja käsi käydä kimppuun...tunnelma oli kuin eiffeltornin huipulle ois naimaan päässy.
 
"vieras"
Kyllä muaki jollain sairaalla tapaa vähän kiinnostaa... :ashamed: Ei mitenkään pahalla, mutta siis silleen uteliaisuuttani... Siis jos on oikeesti ISO, siis vaikka yli 150kg, voiko silloin naida? Löytyykö reikä ja ylettääkö lerssi? :confused:
Mummeliisa toisessa ketjussa kertoi painaneensa aiemmin 150 kg ja lapsiakin hänelle siunaantunut, joten kai se on mahdollista. Miehensä ilmeisesti normaalimitoissa, joten on sitten mahtunut ujuttautumaan poimuihin helpommin, kun ei itsellään puskurimahaa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26513374]mies makaa alla ja läskit rullataan sivuun ja jesarilla teipataan edestä pois ja sitten naisen nivusläskeille sama homma..[/QUOTE]

Hyi vittu, mä syön. Jotain rajaa.
 

Yhteistyössä