The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä muistin ostaa buranaa ja karkkia, ne lukivat listalla.

Lisäksi mukaan tarttui paprika, kesäkurpitsa, sipulia, porkkanoita, muutama iso herkkusieni sekä härkis-rouhetta. Niistä wokki illemmalla. Vegepäivä tänään.
Mä ostin nuudeleita, herkkusieniä, kesäkurpitsaa, parsakaalia, kirsikkatomaatteja, soijamaitoo, kissanruokaa ja appelsiinimehua. Ja muutaman kaljan.
 
Se tunne, ku pyydät opettajalta sun tehtävää takas ja palautetta, sit saat kätees paperin johon opettaja oli vaan yliviivannu muutaman sanan tussilla sieltä täältä ja sano et "en kyl yhtään muista mistä ees kirjotit ton jutun, ku siitä on niin kauan aikaa".

Well, shit.
 
...:cautious:...ja ma taijankin saada persuuksilleni kun en ostannu tanaan mitaan :barefoot:...

...mutta ihan hiien hyvaa punajuurivuokaa sain aikaiseksi (y)

Morjenstapaivaailtaa :)*vilkuttaa*
Empä minäkään kaupoissa ole juossu.:cautious:

Laitoin yönyli marinoituneet ribsit uuniin.
tuli ostettua niitä itseppäisyyspäiväks oikeen reippaanlaisesti.:D



AINIIN!
Nyt tuo hiivatin iso Prisma Kannelmäessä on auki 24/7. Ei ole montaa päivää vuodessa kun pitää ovet kiinni. Musta se on ihan hyvä juttu, nyt saa jouluostostella vaikka keskellä yötä.:geek::coffee:
 
Iltawilleroisiakin tyrkkaa paallensa tassa pulinahardellissa :)

..mutta hei, olinko ma oikeessa vai olinko :D...arvaas vaan kuka oli aamulla kartalla paivissa, hah:whistle:...en niin siella painkaan :notworthy:...mulla oli niin maanantaipaivaa menossa mutta onneksi tuli palautus maanpinnalle kohtuullisen nopeesti ja napakasti ja jopa ihan itteni toimesta eli en ehtinyt hopista ohi suun muille immeisille :D...

Eli rentoo keskiviikkoo sulle :)

 
melkein kaikki Juhiksen piisit on :love:

oma suosikki on tää minkä se väsäs fru krutista ja musta

oho sä olet ensimmäinen mies joka tyksii sen musiikista:):barefoot: emmä tiennytkään että sun raappahousujen ja karvaisen karpaasiolemuksen sisällä asustaakin tollanen pehmeenhempee hömpänpömppeli nallekalle:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä