The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällä jäi tuntematon katsomatta kun ketään ei kiinnostanut, mutta en ois antanut 8v:n katsoa sitä muutenkaan kun hän on erityisen herkkä kaikelle väkivaltaisuuksille. Näkee sitten pahoja unia ja pelkää että sotilaita hyppii pusikoista ym.
 
Laurenzia!!!:coffee::love:
On olishan se ny vi**u jos ei tuon ikänen osaa jo muutamaa saa**nan voimasanaa sanoa.:geek::D

Antaako se söpö pikku rääpäle äitin ees nukkua välillä vai kiroileeko se siellä alvariisaa?:coffee::love:



Ja hyvää huomenta kaikille.:love:

Empä mennykkään tänään töihin.
Otin viime kerrasta opikseni.(y)
Tökötämpä sitten himassa tyhjänpanttina ku ei tässä muutakaan ole.:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Laurenzia!!!:coffee::love:
On olishan se ny vi**u jos ei tuon ikänen osaa jo muutamaa saa**nan voimasanaa sanoa.:geek::D

Antaako se söpö pikku rääpäle äitin ees nukkua välillä vai kiroileeko se siellä alvariisaa?:coffee::love:



Ja hyvää huomenta kaikille.:love:

Empä mennykkään tänään töihin.
Otin viime kerrasta opikseni.(y)
Tökötämpä sitten himassa tyhjänpanttina ku ei tässä muutakaan ole.:cautious:
Huomenta! Meillä taapero nukkuu todella hyvin äidin vieressä omassa sängyssään. Harvoin pitää yöllä herätä.

Minäkään en ole töihin mennyt kuin ihan harvakseltaan. Vielä ollaan pikkuisen kanssa kotilomalla ainakin vuoden loppuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenta! Meillä taapero nukkuu todella hyvin äidin vieressä omassa sängyssään. Harvoin pitää yöllä herätä.

Minäkään en ole töihin mennyt kuin ihan harvakseltaan. Vielä ollaan pikkuisen kanssa kotilomalla ainakin vuoden loppuun.
(y)
Mitens nää sisarukset on ottaneet tulokkaan? Joko siellä taistellaan leluista summuista.:D?

Enno käynynnä kesällä ni en tiiä ootko käyny kertomassa mittää...
 
Mä oon kyllä kytänny varmaan taaperosta lähtien tuntemattoman. Kyllä mä muistan, että muutamia painajaisiakin sen takia sain. Ei mulle kyllä kummemmin selostettu sitä lehvaa.
Mä tietty hätäännyin että kohta tulee sota, vaikka faijja siitä nahkatuolistansa murahti jyrkän EIN ku kysäsin, että tuleeko.:D:LOL:

Meidän pallerot ei ole katsoneet ihan niin pienestä ja me käytiin muutamia juttuja läpi ennen kuin katsottiin sitä yhdessä. Poikaa kiinnosti, sen muistan, mutta tytöt aika pian liukenivat paikalta.:D
 
(y)
Mitens nää sisarukset on ottaneet tulokkaan? Joko siellä taistellaan leluista summuista.:D?

Enno käynynnä kesällä ni en tiiä ootko käyny kertomassa mittää...
Koululaiset tappelee keskenään tämän tästä ja milloin mistäkin ja nuorin on kaikkien lellikki. Eli kuopus on otettu joukkoon erityisen hyvin. Vaikka nythän tuo on kasvanut pituutta ja yltää oven kahvoihin jolloin jatkuvasti joku rääkyy että hakekaa tuo apina pois :LOL: Ja pari päivää sitten hän tajusi miten pakastin aukeaa ja kuljettelee nyt jäätelö pakkauksia ympäriinsä huutaen TÄÄTÖLÖÖ, KIITOSSSHHH..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä