The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ja hyvää itsenäisyyspäivää! Sisällä nököttämis päivä kun pakkasta on toistakymmentä ja mä en kestä! Meen kymmenessä minuutissa umpijäähän ja hajoan palasiksi.

Tinkulle terveisiä että tänä vuonna ostan kaikille kummilapsille lahjakortit johonkin liikkeeseen. Se on raha joka nykynuorta lämmittää eniten. (y)
 
Huomenta ja hyvää itsenäisyyspäivää! Sisällä nököttämis päivä kun pakkasta on toistakymmentä ja mä en kestä! Meen kymmenessä minuutissa umpijäähän ja hajoan palasiksi.

Tinkulle terveisiä että tänä vuonna ostan kaikille kummilapsille lahjakortit johonkin liikkeeseen. Se on raha joka nykynuorta lämmittää eniten. (y)
täällä olis -24
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja (Laura)
Ootteko meinannut loihtia jotain spesiaalia ruokapöytään päivällisellä? Itselläni dietti menossa ja se tietää salaattia ja kanaa. Lapset saa juhlavasti pyttipannua, oli harras toive :ROFLMAO: Joulupöytään sitten koreammin.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Ootteko meinannut loihtia jotain spesiaalia ruokapöytään päivällisellä? Itselläni dietti menossa ja se tietää salaattia ja kanaa. Lapset saa juhlavasti pyttipannua, oli harras toive :ROFLMAO: Joulupöytään sitten koreammin.
chilikanaa syödään :coffee:
Täällä joku valoilmiö käy suoraan silmiin. :cautious:
Täällä kanssa, ettei vaan katseltais samaa valoilmiöö?:love:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja (Laura)
Aamukin vierähtänyt jo päivän puolelle ja ohjelmassa seuraavaksi lounas ja päikkärit. kyllähän tuo nukuttaakin kun oon ysiltä herännyt :rolleyes: Pitää nyt ainakin tuo taimen tainnuttaa pariksi tunniksi.
No hei:), ltns - missäs kummassa elon karusellissa sitä ollaan luurailtu*halaaruttaa*?

Ja mikä taimen:love:? Onko teillä uusi ihana sydämenvalloittaja? Touhua siis piisaa entiseen malliin, koetahan jaksella siellä peliböxyissäs :)...
 
onksse sopiva ohjelma lapsille?
No älä viitti :)...mä ite oon kattonu sen ekaluokkalaisesta lähtien ja pojat nyt ainakin ovat siinä vaiheessa jo, että heitä kiinnostaa kovastikin asia ja ylipäätään historia, joten - miksi hannaamaan? Ja kun turvallisen vanhemman kanssa katsovat niin jos tulee tiukka paikka, niin voivat piiloutua kainalooni...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä