The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pakastuu muuten ihan silmissä, nyt -4,5 ja tuulee "ihan sairaasti" kuten tää yks ipana ilmaisi kotiutuessaan yökylästään.

Päiväkahvia*ufopääkkönen*...ja imeläkivi kakkupalasen muodossa. Persokerttumus loppasuumushapatus iski:notworthy:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Sänkyynpissaamisesta ja uniinkakkimisesta mä sanoisin sen, että ei kannata.

Jos on sydän kultaa tai edes lihasta niin sillä pärjää aina. Jos sydän on kiveä niin saattaa pärjätä taloudellisesti paremmin mutta se on sitä rahaa mikä ei tuo onnea.

Sänkyihin pissimällä tai uniin kakkimalla kukaan ei ole koskaan pärjännyt missään mitenkään.
 
No ihan huikeeta, nainen:)!! Onneks olkoon ja isosti!

Ole ylpee itestäs ja fiilistele kunnolla kun laitat lakin päähäsi. Sä oot sisupussi, äläkä ikinä epäile taitojasi ja kykyjäsi, koska pystyt ja kykenet mihin vaan :). Oi että - mä oon ylpee ja onnellinen sun puolesta :)!
Tää on niin random! Kyl mä tiesin et iha ok meni jutut mut stipendiin en varautunu sit yhtään. Oon ollu iha hymy pyllyssä koko päivän enkä meinaa vieläkään ees uskoo. Mut ihan mahtavaa, ja nyt oon oikeesti niin ylpee itestäni ettei tosikaan. Kaikki itku ja tuskanhiki viimesen kahden vuoden aikana kannatti :love:

Haettiin kaverin kans skumppaa sen kunniaks ja pii huitasta pullollinen parissa tunnissa et ehti paluubussiin. Aika rapsakka olo :ROFLMAO:
 
:notworthy::barefoot:...just meinasin tulla hypettämään että talvella pitää oikeesti olla piposia, myssyköitä ja parhaassa tapauksessa se karvareuhkakin mutta...antaapa olla*huokaisee syvään*...

...mänen pipareitten pariin...
joo mä oon aatellut ostaa sellasen pipan mikä vähän niinkun roikkuu sitten takaraivolla ja saa jättää hiukset siihen nätisti...mutta ei roiku siis niinkuin tonttulakit vaan silleen vähän :p
 
Tää on niin random! Kyl mä tiesin et iha ok meni jutut mut stipendiin en varautunu sit yhtään. Oon ollu iha hymy pyllyssä koko päivän enkä meinaa vieläkään ees uskoo. Mut ihan mahtavaa, ja nyt oon oikeesti niin ylpee itestäni ettei tosikaan. Kaikki itku ja tuskanhiki viimesen kahden vuoden aikana kannatti :love:

Haettiin kaverin kans skumppaa sen kunniaks ja pii huitasta pullollinen parissa tunnissa et ehti paluubussiin. Aika rapsakka olo :ROFLMAO:
:eek:
Voi onneks olkoon!!!!:love::love::love::love:
Todellakin on syytä olla ylpeä itsestään ja me kaikki ollaan ylpeitä omasta pikku raffisesta!:love:
Raffi on kyllä eri taffi!:coffee::love:

Oot ihan super!:coffee::)
Ei oo monesta moiseen kun kokonaistilanteen ottaa huomioon!:coffee: Aivan loistavaa!:love:
 
Tää on niin random! Kyl mä tiesin et iha ok meni jutut mut stipendiin en varautunu sit yhtään. Oon ollu iha hymy pyllyssä koko päivän enkä meinaa vieläkään ees uskoo. Mut ihan mahtavaa, ja nyt oon oikeesti niin ylpee itestäni ettei tosikaan. Kaikki itku ja tuskanhiki viimesen kahden vuoden aikana kannatti :love:

Haettiin kaverin kans skumppaa sen kunniaks ja pii huitasta pullollinen parissa tunnissa et ehti paluubussiin. Aika rapsakka olo :ROFLMAO:
Hae toinen pullo.
Joka pisara on ihan ansaittu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä