The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai niin,tuli vastaus tänään siitä kissan kiipeilypuun alennuksesta. Tarjous oli ollut voimassa 2.12,vaikka verkkokaupassa ei siitä mainittu ja verkkokaupasta poistuu viiveellä alehinnat.
Joka tapauksessa saatiin 20% Alennuskoodi normaalihintaisesta tuotteesta
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Woooowww, hyvin muuten tuulettaa :D!

Ma oon saanut pitkin paivaa pidella paakkosestani ja myssystani kiinni :D, kerran muuten otti ja lahti sen tuulentuiverruksen mukaan tosi hienosti, fiiiuuu vaan!! Tosin hetkeen en nahnyt juuri mitaan kun maisema meni ihan powwoiseksi:ROFLMAO:...! Mutta kiesus sentaan mika keli!

Aamulla litslats- sohjoa koko hiien piha taynnaa, "ihanaa", not!:mad:...todella tyolasta tehda lumihommia mutta toi mun esikoinen on kylla:love:. Nyt kun se tuulee niin on myos pakastumassa eli tadaa vaan, parempi kun laittaa hokkarit heti ulko- ovelta jalkaan, niilla pysyy paremmin pystyssa :D

Jannakakkamomenttia pukkas kun jouduin toistamiseen kayda kaupassa - :barefoot:ja ma niin ehdin jo tuulettamaan ekan kerran jalkeen etta jeee!!:D - kun kotoa oli munat loppuneet ja olin just kuivakakkua tekemassa (fiksu leipuri tsekkaa ehken raaka- aineet ennen kuin rupee tohottamaan mutta taa menikin ihan perinteitten mukaan tassa osoitteessa :D), niin - kauppaan vain huomatakseni etta kaupan piha oli tassa valissa ehtinyt muuttua kusluistinradaksi(y). Vaan eipa onneksi tullut kokkelia rinnuksille eika reisille eika radallekaan eli sain kakun uuniin paistumaan!

Ja. Taa viikko vallankin mennaan taatusti paivapollona, koska nyt kalenterin mukaan on maanantai mutta fiilikset on kuin sunnuntaissa ja kun huominenkin on pyhapaiva niin - loppuviikko voi sitten olla ihan mita paivia taynnansa vaan :D!

Eniveis, muksaa paivaa sulle :)
 
Ei se et pääsin ylioppilaaks, mut kirjotin ruotsista C:n ja sain stipendin.
No ihan huikeeta, nainen:)!! Onneks olkoon ja isosti!

Ole ylpee itestäs ja fiilistele kunnolla kun laitat lakin päähäsi. Sä oot sisupussi, äläkä ikinä epäile taitojasi ja kykyjäsi, koska pystyt ja kykenet mihin vaan :). Oi että - mä oon ylpee ja onnellinen sun puolesta :)!
 
Ei se et pääsin ylioppilaaks, mut kirjotin ruotsista C:n ja sain stipendin.
Mulla oli aikanaan tavoitteena saada ämmä ruotsista ja englannista.
Kumpikaan ei toteutunut. Ruotsissa sain tyytyä ceehen ja englanti meni överiksi. Antoivat aineesta vain 94/100 joten täydet pisteet jäi kuutta vaille ja se vituttaa vieläkin.

Kirjoitusten jälkeen sit meinasin saada ämmän Portugalista, mikä hämmästyttää itseäni suuresti koska en ole sitä kieltä koskaan opiskellut. On tietääkseni nykyään onnellisessa avioliitossa joten meistä kumpikaan ei menettänyt mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä