The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nonni. Nyt on neitonen vrusteltu huomisiin tanssiaisiin.

Mummu osti mekon, 65 euroa. Lisäksi viritteli tyllialushameen jostain vanhasta rimpsulamekosta.

Mä värjäsin kutrit 2 kertaa kahdeksan euroa siis ja ostin tanssikengät -hintaa niille kertyi lopulta verojen ja tullien ja muiden lisäksi kuutisenkymppiä. Sit parit sukkikset ja lakkaa ja muuta krääsää, kokonaisbudjetti...

Suunnilleen 150 euroa.

Mutta, tänään neidin mielessä virisi ajatus että voisi sittenkin mennä lukioon joten sama se vaikka vanhojentanssit maksaisivat kaksinkertaisesti, pysyypähän edes tää pikkulintunen vielä moooonta vuotta kotikulmilla.
 
Juuh. Se on vasta ollu ihan hetken sallittua junnuilla.

Tosi hyvä laji, voin suositella lämpimästi.
Siellä opetellaan riisumaan aseista (valkuil on leikkirynkyt) ja sen sellasta.:LOL:

Ei mut oikeesti: opettaa tarvittavat keinot jos niin tiukka paikka tulee, että joutuu itseään puolustamaan fyysisesti. Tietysti toivotaan ettei koskaan tällaista tilannetta tule.

Aivan mahtava ryhmä. Mikä itseäni on koskettanut: Joukossa on myös sellaisia jotka ovat joutuneet koulukiusaamisen kohteeksi. Kaikki muut ryhmäläiset tsemppaavat näitä ja heillä on paikka jossa heidät hyväksytään juuri sellaisena kuin he ovat.:love: He saavat kokea yhteenkuuluvuudentunnetta ihan täysilä.:love:

Tämä ei ole mikään show off laji. Vaan paljon muutakin kuin itsepuolustusta ja kilpailuissa ravaamista.:)
Juuh. Se on vasta ollu ihan hetken sallittua junnuilla.

Tosi hyvä laji, voin suositella lämpimästi.
Siellä opetellaan riisumaan aseista (valkuil on leikkirynkyt) ja sen sellasta.:LOL:

Ei mut oikeesti: opettaa tarvittavat keinot jos niin tiukka paikka tulee, että joutuu itseään puolustamaan fyysisesti. Tietysti toivotaan ettei koskaan tällaista tilannetta tule.

Aivan mahtava ryhmä. Mikä itseäni on koskettanut: Joukossa on myös sellaisia jotka ovat joutuneet koulukiusaamisen kohteeksi. Kaikki muut ryhmäläiset tsemppaavat näitä ja heillä on paikka jossa heidät hyväksytään juuri sellaisena kuin he ovat.:love: He saavat kokea yhteenkuuluvuudentunnetta ihan täysilä.:love:

Tämä ei ole mikään show off laji. Vaan paljon muutakin kuin itsepuolustusta ja kilpailuissa ravaamista.:)
Saanko mä kertoa?

Lyömisessä oleellista ei ole se, että osaa lyödä. Oleellista on se, että tietää milloin jättää lyömättä.
Jos mä tähtään seinään niin seinä säilyy ehjänä.
Jos mä tähtään viistoista senttiä läpi seinän niin seinään tulee reikä tai rystysiini sattuu. Sitä kutsutaan "lyönnin loppuunsaattamiseksi"

Cassius Claylla- Muhammad Alilla oli ja on maailman nopein nyrkki. Hän ei sitä koskaan käyttänyt muualla kuin kehässä.
Tysonilla taas sit oli taito lyödä ihavvitunlujaa. Muita taitoja hänellä sit ei ollutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
ei niihin tyyriisiin tanssiaisiin ole pakko mennä
Tottakai on! Siis kun neiti haluaa. :) Isoveljensä sai puvun aikoinaan samoihin pippaloihin. Isompi veli taas sai jäädä kotiin "kipeänä" kun sitä ei ois voinut vähempää kiinnostaa.

Mutta. Ei ehkä ois tyhmä idea että koulu pyytäisi vanhempia lahojittamaan pieneksi jääneitä juhla-asuja koululle niin että niillä, keillä ei oo rahaa ostaa yksin tanssien vaatetuksia, ois myös kiva juhlapäivä.
 
Nonni. Nyt on neitonen vrusteltu huomisiin tanssiaisiin.

Mummu osti mekon, 65 euroa. Lisäksi viritteli tyllialushameen jostain vanhasta rimpsulamekosta.

Mä värjäsin kutrit 2 kertaa kahdeksan euroa siis ja ostin tanssikengät -hintaa niille kertyi lopulta verojen ja tullien ja muiden lisäksi kuutisenkymppiä. Sit parit sukkikset ja lakkaa ja muuta krääsää, kokonaisbudjetti...

Suunnilleen 150 euroa.

Mutta, tänään neidin mielessä virisi ajatus että voisi sittenkin mennä lukioon joten sama se vaikka vanhojentanssit maksaisivat kaksinkertaisesti, pysyypähän edes tää pikkulintunen vielä moooonta vuotta kotikulmilla.
Oishan verkkareissakin voinu tanssia
 
Tottakai on! Siis kun neiti haluaa. :) Isoveljensä sai puvun aikoinaan samoihin pippaloihin. Isompi veli taas sai jäädä kotiin "kipeänä" kun sitä ei ois voinut vähempää kiinnostaa.

Mutta. Ei ehkä ois tyhmä idea että koulu pyytäisi vanhempia lahojittamaan pieneksi jääneitä juhla-asuja koululle niin että niillä, keillä ei oo rahaa ostaa yksin tanssien vaatetuksia, ois myös kiva juhlapäivä.
kai niihin voi mennä jos haluu mutta pakko ei ole

esim lestat ei osallistu
 
Tottakai on! Siis kun neiti haluaa. :) Isoveljensä sai puvun aikoinaan samoihin pippaloihin. Isompi veli taas sai jäädä kotiin "kipeänä" kun sitä ei ois voinut vähempää kiinnostaa.

Mutta. Ei ehkä ois tyhmä idea että koulu pyytäisi vanhempia lahojittamaan pieneksi jääneitä juhla-asuja koululle niin että niillä, keillä ei oo rahaa ostaa yksin tanssien vaatetuksia, ois myös kiva juhlapäivä.
..noi tanssiaisethan on menneet - mun maalaishorhon:notworthy: - mielesta ihan overiksi, kun pitaa mukamas olla kaikki niin ylioveriviimeisenpaalle. Tyttojen hiukset kampauksissaan kampaajan kautta, tanssiaispuku oikeesti joku luomus, kyytikin pitaa olla vahintaan taksilla (toi on maalaista) mieluummin limolla... Mutta onhan se huikean hieno tapahtuma kylla...tosin sen ei pitais olla todellakaan sellainen etta siina korostuis se hyvatuloisuus tms. niinkuin tuntuu tanapaivana asiassa kuin asiassa olevan meinikina....

Eli aarettoman hyvana juttuna pitaisin tuota kierratysjuhlapukujuttua :), tuskinpa monilla tulee sita tanssiaspukuaan sen kummemmin enaa kaytettya (tytoilla siis)...
 
Saanko mä kertoa?

Lyömisessä oleellista ei ole se, että osaa lyödä. Oleellista on se, että tietää milloin jättää lyömättä.
Jos mä tähtään seinään niin seinä säilyy ehjänä.
Jos mä tähtään viistoista senttiä läpi seinän niin seinään tulee reikä tai rystysiini sattuu. Sitä kutsutaan "lyönnin loppuunsaattamiseksi"

Cassius Claylla- Muhammad Alilla oli ja on maailman nopein nyrkki. Hän ei sitä koskaan käyttänyt muualla kuin kehässä.
Tysonilla taas sit oli taito lyödä ihavvitunlujaa. Muita taitoja hänellä sit ei ollutkaan.
Tottakai saat.:)(y)
Mutta nuo mun viestit ei kyllä mitenkään liittyneet tarinaasi.:D

En ihan noiden sun tarinoiden perusteella kuitenkaan valitsisi minne vien lapset harrastamaan itsepuolustusta, enkä suosittele muidenkaan tekevän niin.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
höpsinpöpsin *hyppii innoissaan Majurin ympärillä* Nyt meet ulos ja teet hirveen monta Lumienkeliä ja lumiukkoa ja lumilyhtyjä...siis ihan oikeesti tää on ihanaa!!!:LOL::LOL:
Niin onkin :)....ja vaikka tossa jo ehdin hyvin pienesti mukamas harmistua huomisen plusasteilusta niin...ma ehdin nuitten ihanuuksieni kanssa tehda monen monta lumilyhtya pihalle ja tirpanan lumiukon ja -kissan kaveriksi pitaa vakisinkin saada lumiakka ja -koira :love:....lumienkuleita ehtii kylla tekemaan viela vaikka ja kuinka paljon(y), koska siihenkaan ei ikina kyllasty:love:!
 
Tulevan viikon saisi vielä olla satamatta lunta. Sen jälkeen sais tulla vaikka kolme metriä.

Mut mulle tuli huomiseksi vapaapäivä! Huomenna siis joulusiivous ja kaikki tontut ja enkelit ja valot sun muut esille. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä