The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aika rankka laji.

Tai siis jos tarkkoja ollaan niin toi ei ole "laji" vaan Israelin armeijan sotilaskoulutus.
Alle 15- vuotiaille mä suosittelisin lajiksi ensisijaisesti judoa. Tai karatea tai jujutsua. Joista viimeksi mainittu ei ole urheilua. Mut siinäkin on säännöt ja alle 15v vyössä on valkoinen raita joka kertoo, että ihan kaikki ei o sallittua.

Se oli Pertti Ukkola (olympiakulta painissa -76, hyvin pieni mies) jolle rähjäporukka alkoi haastamaan riitaa. Ei olis kannattanut.
Vaikka on niinkin rauhallinen laji kuin paini. Meni ehkä kolme sekuntia kun jokainen häirikkö oli selällään katuojassa. Siis noin puoli sekuntia/häirikkö. Ja kyseessä on hyvin rauhallinen laji

Jotkut vaan ei osaa kattoa niskaa ennen kuin alkavat haastamaan riitaa.
Juuh. Se on vasta ollu ihan hetken sallittua junnuilla.

Tosi hyvä laji, voin suositella lämpimästi.
Siellä opetellaan riisumaan aseista (valkuil on leikkirynkyt) ja sen sellasta.:LOL:

Ei mut oikeesti: opettaa tarvittavat keinot jos niin tiukka paikka tulee, että joutuu itseään puolustamaan fyysisesti. Tietysti toivotaan ettei koskaan tällaista tilannetta tule.

Aivan mahtava ryhmä. Mikä itseäni on koskettanut: Joukossa on myös sellaisia jotka ovat joutuneet koulukiusaamisen kohteeksi. Kaikki muut ryhmäläiset tsemppaavat näitä ja heillä on paikka jossa heidät hyväksytään juuri sellaisena kuin he ovat.:love: He saavat kokea yhteenkuuluvuudentunnetta ihan täysilä.:love:

Tämä ei ole mikään show off laji. Vaan paljon muutakin kuin itsepuolustusta ja kilpailuissa ravaamista.:)
 
Lupaan etten ole :)(y)
Jos olisit kakskytä vuotta vanhempi niin sähköpostisi olisi pullollaan minun harvinaisen surkeita iskuyrityksiäni.

Siis jos ei puhuttais politiikkaa.

Koska et ole niin sanon sinulle saman kuin tinkuliinille aikoja sitten. Nuori, nätti ja fiksu nainen lopulta löytää sen miehen joka on kaikkien harharetkien ja kokemusten jälkeen se ainoa.
Siihen ei minua tarvita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä