miten mun tuli tästä mieleen tää laulu:
Mulla aina silloin tällöin tulee mieleen tää.
Mitä ikinämilloinkaan teetkin niin älä koskaan ole tämän laulun nainen.
miten mun tuli tästä mieleen tää laulu:
Mulla aina silloin tällöin tulee mieleen tää.
Ei voi, koska hyytelö on täysin löysää...väitelläänkö?Voipas, esim jos se on hyytelöä
Miksei korvapuustiNyt kyllä maistuisi piimäkakku kahvin kanssa
Ei oo löysää jos se on tarpeeks kylmää ja oikein tehtyEi voi, koska hyytelö on täysin löysää...väitelläänkö?
Lupaan etten oleMulla aina silloin tällöin tulee mieleen tää.
awww sä haluat väitellä naisen kanssa *painaa Majurin pään syliin* Sä olet väärässä joka tapauksessa, eikö niin? häääääh?Ei oo löysää jos se on tarpeeks kylmää ja oikein tehty
Taidat haluta, et purasen sua nännistäawww sä haluat väitellä naisen kanssa *painaa Majurin pään syliin* Sä olet väärässä joka tapauksessa, eikö niin? häääääh?
Juuh. Se on vasta ollu ihan hetken sallittua junnuilla.Aika rankka laji.
Tai siis jos tarkkoja ollaan niin toi ei ole "laji" vaan Israelin armeijan sotilaskoulutus.
Alle 15- vuotiaille mä suosittelisin lajiksi ensisijaisesti judoa. Tai karatea tai jujutsua. Joista viimeksi mainittu ei ole urheilua. Mut siinäkin on säännöt ja alle 15v vyössä on valkoinen raita joka kertoo, että ihan kaikki ei o sallittua.
Se oli Pertti Ukkola (olympiakulta painissa -76, hyvin pieni mies) jolle rähjäporukka alkoi haastamaan riitaa. Ei olis kannattanut.
Vaikka on niinkin rauhallinen laji kuin paini. Meni ehkä kolme sekuntia kun jokainen häirikkö oli selällään katuojassa. Siis noin puoli sekuntia/häirikkö. Ja kyseessä on hyvin rauhallinen laji
Jotkut vaan ei osaa kattoa niskaa ennen kuin alkavat haastamaan riitaa.
Mä jatkan makaamista.Mä lähen ny tiskaan tiskit ja touhuumaan jotain muutakin hyödyllista
Mitä!?Huomenta
Menin nukkuu joskus 4.30. 11.00 tulin kotio ja jatkoin nukkumista. Sit iski rapula. Äsken kävin laittamassa tiskikoneen päälle. Ja takas sänkyyn.Mitä!?
Nyt vasta.
Jos olisit kakskytä vuotta vanhempi niin sähköpostisi olisi pullollaan minun harvinaisen surkeita iskuyrityksiäni.Lupaan etten ole
Mun kanssani ei kannata edes yrittää väitellä.awww sä haluat väitellä naisen kanssa *painaa Majurin pään syliin* Sä olet väärässä joka tapauksessa, eikö niin? häääääh?
Nyt ei puhuta sun ja Boobsin leikeistäTaidat haluta, et purasen sua nännistä
Awwww.... oot ollut rapistelemassa kovaa pakettiaMenin nukkuu joskus 4.30. 11.00 tulin kotio ja jatkoin nukkumista. Sit iski rapula. Äsken kävin laittamassa tiskikoneen päälle. Ja takas sänkyyn.
Kaverilla on vain pehmeitä paketteja.Awwww.... oot ollut rapistelemassa kovaa pakettia
Eiks ne ole ikinä kovia?Kaverilla on vain pehmeitä paketteja.
Ei ole.Eiks ne ole ikinä kovia?
Voih..mies parkaEi ole.
NainenVoih..mies parka
aijjaaa, no sitten ei mitään..siinä tapauksessa on vaan hyvä että sen kassit on aina pehmeetNainen