Joskus vuosituhannen vaihteessa mun bändi päätti hankkia uuden mikserin. Löydettiin sopiva niin ongelmaksi tuli se, että laite oli Suomen kivijalkaliikkeistä loppu. Löytyi yksi - PowerSoundista Somerolta. Soitin liikkeeseen ennen kuin lähdin ajamaan varmistaakseni, että tuote tosiaan on hyllyssä. Hintaa en tajunnut varmistaa koska verkkosivuilla ilmoitettu hinta oli sama kuin muissakin liikkeissä paitsi että muissa liikkeissä tuotetta ei enää ollut.Sanoinkin että tietääkseni on tuote myytävä siihen hintaan mitä on selkeästi laitettu esille,voi olla ettei oo pakko myydä,mutta kuluttajan pitäisi pystyä luottamaan siihen että ilmotettu hinta on oikea niin kuin ilmoitetaan.J oo oon lukenut. Selkeää virhettä ei ole,ei päivämääriä jolloin tarjous olis voimassa
Pääsin perille ja löin rahat tiskiin niin kauppias ilmoitti, että tuote maksaakin satasen enemmän! Eioota hänkin kuulemma pystyy myymään samaan halpaan hintaan kuin muutkin!
Mikseri jäi sinne. Minä en. Noudatan Mato Valtosen vanhaa ohjetta jonka mukaan kusipäiden kanssa ei tehdä hommia hetkeäkään.
En alkanut opettamaan kauppiaalle lakia ja siinä olis hyvät opit menneet ihan hukkaan. Mut se ei ole ihan yks eikä kaks joka on ostanut bändikamaa mun suosituksestani. Ja koittakaas arvata kuinka monelle olen suositellut reissua Somerolle ku$etettavaksi.
Paha kello kuuluu kauas. En tahdo olla sen kellon soittaja. Vihdin Nummelasta löytyy StPaulsSound jossa palvelu on aina pelannut kuin unelma eikä o koskaan tarttenu epäillä tulleensa ku$etetuksi. Hyvä kello ei koskaan kuulu tarpeeksi kauas mutta siinä on parempi saundi ja sen kuulee ne joilla on korvaa.