The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sanoinkin että tietääkseni on tuote myytävä siihen hintaan mitä on selkeästi laitettu esille,voi olla ettei oo pakko myydä,mutta kuluttajan pitäisi pystyä luottamaan siihen että ilmotettu hinta on oikea niin kuin ilmoitetaan.J oo oon lukenut. Selkeää virhettä ei ole,ei päivämääriä jolloin tarjous olis voimassa
Joskus vuosituhannen vaihteessa mun bändi päätti hankkia uuden mikserin. Löydettiin sopiva niin ongelmaksi tuli se, että laite oli Suomen kivijalkaliikkeistä loppu. Löytyi yksi - PowerSoundista Somerolta. Soitin liikkeeseen ennen kuin lähdin ajamaan varmistaakseni, että tuote tosiaan on hyllyssä. Hintaa en tajunnut varmistaa koska verkkosivuilla ilmoitettu hinta oli sama kuin muissakin liikkeissä paitsi että muissa liikkeissä tuotetta ei enää ollut.

Pääsin perille ja löin rahat tiskiin niin kauppias ilmoitti, että tuote maksaakin satasen enemmän! Eioota hänkin kuulemma pystyy myymään samaan halpaan hintaan kuin muutkin!

Mikseri jäi sinne. Minä en. Noudatan Mato Valtosen vanhaa ohjetta jonka mukaan kusipäiden kanssa ei tehdä hommia hetkeäkään.

En alkanut opettamaan kauppiaalle lakia ja siinä olis hyvät opit menneet ihan hukkaan. Mut se ei ole ihan yks eikä kaks joka on ostanut bändikamaa mun suosituksestani. Ja koittakaas arvata kuinka monelle olen suositellut reissua Somerolle ku$etettavaksi.

Paha kello kuuluu kauas. En tahdo olla sen kellon soittaja. Vihdin Nummelasta löytyy StPaulsSound jossa palvelu on aina pelannut kuin unelma eikä o koskaan tarttenu epäillä tulleensa ku$etetuksi. Hyvä kello ei koskaan kuulu tarpeeksi kauas mutta siinä on parempi saundi ja sen kuulee ne joilla on korvaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Laittoivat vidioo reeneistä ku en päässy mukaan kattoo.
Siel on joulupukki!!!:love: Jakoi lahjatkin.:X3:

Kiva huomata kun palleroilla alkaa mennä oppi perille. Hyvin torjuu ja lyönnit saatetaan kunnolla loppuun asti, valkkuparat.:D -No onhan niillä suojat.:)
Pienillä on jälleen vyökokeet nyt joulukuussa ja isommalla ens vuoden alussa.
Toivotaan että pärjäävät hyvin.(y)
Mikä laji? Siis jos saa kysyä?
 
Puskaradio on edelleen mun mielestä paras ja tehokkain markkinointia edistävä toiminta, jos homma toimii hyvin. Ja kaiken lisäks se on ilmaista.

En voi käsittää miten yrittäjän voivat kusta omaan taskuun niin pahasti, että päästävät tyytymättömän asiakkaan kertomaan huonosta kokemuksestaan!:eek:

Toki on näitäkin asiakkaita jolle mikään ei ole hyvä, mutta kuuluvat marginaaliin.
 
Teettekö hetelmäkuivakakkuja jouluks mitkä uitatte alkoholissa? Liköörissä tms..
Tai jotain joulukuivakakkuja???

Jospa laittas sellasen ku tervehtyy.
Ja piparitkin pitäis säilyttää purkissa hyvän aikaa ennen joulua ni olisivat parhaimmillaan sitten jouluna.

Ihkuu!!! Kun tästä tervehtyy niin pääsee leivontahommeleihin.:love:
 
Puskaradio on edelleen mun mielestä paras ja tehokkain markkinointia edistävä toiminta, jos homma toimii hyvin. Ja kaiken lisäks se on ilmaista.

En voi käsittää miten yrittäjän voivat kusta omaan taskuun niin pahasti, että päästävät tyytymättömän asiakkaan kertomaan huonosta kokemuksestaan!:eek:

Toki on näitäkin asiakkaita jolle mikään ei ole hyvä, mutta kuuluvat marginaaliin.
No mä saatan olla ihan helvetin hankala asiakas. Saatan kysyä sellaisia asioita jotka myyjän pitäisi tietää.

Mutta vaikka olen kuinka kusipää niin perusteetta en ala firmaa haukkumaan. Valitettavasti en aina muista laittaa puskaradioon niitä jotka toimii asiallisesti. Mun moka. Ja monen muun.
 
No mä saatan olla ihan helvetin hankala asiakas. Saatan kysyä sellaisia asioita jotka myyjän pitäisi tietää.

Mutta vaikka olen kuinka kusipää niin perusteetta en ala firmaa haukkumaan. Valitettavasti en aina muista laittaa puskaradioon niitä jotka toimii asiallisesti. Mun moka. Ja monen muun.
Eipä hätää. Monet muut kyllä muistavat ilmoitella hyvästä ja ammattitaitoisesta palvelusta. Ja uskon kun sulta tullaan kysymään että mihin kannattaa mennä niin kyllä sää varmaan kerrot.(y)
Siitähän tässä on just kyse: näin puskaratio toimii.:)

Kyselijät on yrittäjän suola. Siinähän pääsee loistamaan jos on ammattotaitoa ja tietoa.:)
Sekä mahd. hyvä rako myydä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Teettekö hetelmäkuivakakkuja jouluks mitkä uitatte alkoholissa? Liköörissä tms..
Tai jotain joulukuivakakkuja???

Jospa laittas sellasen ku tervehtyy.
Ja piparitkin pitäis säilyttää purkissa hyvän aikaa ennen joulua ni olisivat parhaimmillaan sitten jouluna.

Ihkuu!!! Kun tästä tervehtyy niin pääsee leivontahommeleihin.:love:
Meillä tahtoo jäädä kakut syömättä. Joulutortut, suklaa ja joku tuorejuustokakku sitä vastoin katoaa alta aika yksikön :notworthy:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä