The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huh,nyt on kirjastossa käyty & prismalla. :DSiskonpojalla löytyi oikea lahja & pienet suklaalevyt jokaiselle ja leivon & koristelen pipareita. Eiköhän lastenlahjat riitä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0roosa0
Huh,nyt on kirjastossa käyty & prismalla. :DSiskonpojalla löytyi oikea lahja & pienet suklaalevyt jokaiselle ja leivon & koristelen pipareita. Eiköhän lastenlahjat riitä :D
no johan tossa on aivan ylenpalttisesti, ei mun lapsuudessa saatu ku käpylehmiä ja jos oikein kävi tsägä niin isoenolta (joka oli ristuksen hyvä vuolemaan) päreporo
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
no johan tossa on aivan ylenpalttisesti, ei mun lapsuudessa saatu ku käpylehmiä ja jos oikein kävi tsägä niin isoenolta (joka oli ristuksen hyvä vuolemaan) päreporo
Joo on on,mut minkäs mahtaa itelleen :):LOL: kun ei oo omia ipanoita,niin tulee siskonlapsille ostettua ja tehtyä sitten.:D Pari vaatetta,hanskat ja sukat oottaa jo paketissa (y)
 
Ihan ensimmäinen lumipallolyhty kahden ipanan kans just tehty pihalle:love:...kynttilän kajo siivilöityy pallojen raoista kauniisti, toivottavasti nyt säilyy tuossa - jos se nyt oikeesti uudestaan pakastaisi niin sitten olis bueno (y)

Mui sinulle :). Marraskuun viimoisia hetkiä vietellään, huomenna korkataan jännityskihitystä ja "ihan varmasti on tonttu mennyt"- intoilua. Ja minä, joka oon jouluna ihan vaiheessa aina ja alituisesti :D, hommasin jo tänään ekat joululahjat Pukin apurina*ufopääkkönen*...mutta onneksi tässä on monta päivää saada se tuttu hepulikohtauskin aikaiseksi :D

Mä juon nyt teetä ja vain olen, ennen kuin nuo kaksi taatusti korviakin myöten lumisena olevaa ihmettäni tulevat kohta hihkumaan sisälle....

...lempeää iltaa sinulle :)
 
Meilläkin maalla, mun ollessa nappula, juteltiin näistä sotajutuista isosti päissään. Siksi en olekaan ihan varma mitkä asiat on tosia.
Hyvä se on tietää historiansa, siksipä aionkin ottaa enemmän selvää.

Jotenkin kun pääsee tiettyyn ikään niin alkaa kiinnostaa omat juuret enemmän ja näistä asioista tahtoo kertoa kyllä lapsilleenkin.
Toi on kyllä totta.

Iän myötä nousee arvoon arvaamattomaan oman minuuden lähteet, juuret. Hyvä vain, jos pääsee omia perustuksiaan penkomaan ja tutkimaan, aina ei sellaista mahdollisuutta ole...

Oma ukkini oli myös talvisodassa mukana, itseasiassa kahlasi kaikki läpi ja sai muistomerkkejäkin itseensä... Kuulema oli vaitonainen tapahtumista, ei puhunut niistä sen jälkeen...ehkä vakavamielisemmäksi kävi... Itse en valitettavasti häntä ehtinyt tuntemaan, menehtyi muutama vuosi rauhan jälkeen...

Mutta. Aina ei todellakaan saa sitä tietoa juuristaan, syystä jos toisesta. Silloin vain pitää määritellä itsensä niiden tietojen ja ihmisten mukaan, mitkä ovat sitä perustusta muokanneet.

Ja vaikka puolikkaana menenkin niin....en osaa olla kuin kiitollinen niistä omista ainesosistani.
 
:D - täällä alkoikin iltahepulit...siihen mukaan siis.

Taustahörhöilen siis(y), mikä tähän kohtaan enemmän kuin viisasta kun...no, tää päiväkin on hiukan hankala:notworthy:..

Oikeesti. Helpottais suuresti kun vois ottaa sydämen tunteineen edes hetkeksi pois.

Mutta - näillä menen :). Ja musiikilla, se on niin mun juttu:love:...vaikka tää räkis nyt heittää kapuloita. Hah - sain tänään kuulla olevani yks ihana hersyvä hupsu, kaikella hyvällä ja rakkaudella sanottuna :D...ja ihan väärällä alallakin, kuulema lavoille vaan sähläämään:D...

Hupsu, kyllä. Keskeneräinen, kyllä. Tämmönen.

Nyt olemaan tylsänä äitinä :D, illanjatkoja...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
huhhuh!

Naapurintädllä (ei sillä meluavalla venäläisellä vaan toisella) oli hiukka toinen kulmakarva venähtänyt. Poskelle asti. Tuli samalla ovenavauksella sisään oluenhakureissulla ja pulisi ko papupata ja otti harha-askeleita rapuissa.

On se hyvä, etten meikkaa normmalioloissa, toi ois aikamoisen noloa...
 
*vetäsee ruutiksen into pinkeenä tanssilattialle jälleen ja alkaa keinuttelemaan* Tänään mennäänki reggaen tahtiin*:D
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä