The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyl musalinkkei saa mun viilaani laittaa kohtuullisissa määrin

luokkaa 4...5 per sivu
...uiuiuiuijui...toi on vaikeeta:notworthy:...mulle nyt ainakin kun jos nyt sattuis käymään niin - ihan puhtaasti heitän hypoteesin tähän*fiiiiuu*- että hairahduksissani juutuupiin herkistyisin ja hurmioituisin niin kovin että tahosinhaluaisin teijetkin siihen mukaan fiilistelemään niin...en mä silloin kyllä osaa mitään laskea:notworthy:...

Koska se musiikki vain vie :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Milloin tasatonnin metsästys taas alkaa niin siin kohtaa voisitte pidättyä pari tuntia laittamasta musalinkkejä. Siin tarttee vikkelää konetta jos meinaa osua kohdalleen.
Sit harmittaa himputisti jos tasatonni menee sivu suun sen takia, et kone latailee viis minsaa linkkejä.
Niih.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun mielestä Ievan polka menee melkee mimmosena vaan. Toikin oli hyvä.
Ja EI alkuperäisessä EI ollut mitään vikaa, parempihan se oli, sanomattaki selvää.:love:
 
Nonii. Sieltä tuli melko hyvä kompromissintynkä.

Eiks tää oo ihan jees? *huutelee musamiehilleen*:D
...ihan jees on :)

Mutta en ota vastuuta jos sitten vahingossa käy niin että kaikki ollaankin yhtäaikaa linkittämässä ja se lukumäärä pompsahtaakin sitten sinne...ööö...pariinkymmeneen...


Kun ihan willinä vaan voisin nuin hassusti veikata käyvän...:D...eikä kun totisena oon, sentäs vakava asia on tässä * puristaa huulensa viivaksi *
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
...ihan jees on :)

Mutta en ota vastuuta jos sitten vahingossa käy niin että kaikki ollaankin yhtäaikaa linkittämässä ja se lukumäärä pompsahtaakin sitten sinne...ööö...pariinkymmeneen...


Kun ihan willinä vaan voisin nuin hassusti veikata käyvän...:D...eikä kun totisena oon, sentäs vakava asia on tässä * puristaa huulensa viivaksi *
Sivun alussa huuetaan het, että montako linkkiä on tarkotus laittaa/pöwwö.:ROFLMAO:
 
Menee kunhan siitä ei yritä tehdä yläkulttuurista schaissee.
Tässäkin oikein hyvä ja ei lähellekkään alkuperäistä mutta hyvä (y)
Voi kamala, miks suomessa marssi ei koskaan näytä tolta.:ROFLMAO:
Täällä löntystetään puntit maataviistäen ja ei nyt kädet taskussa mutta melkeen.:D
Oikeesti kerran olen sellasta päässy todistaa. No joo, onhan meidän marssityylikin paljon rennompi mutta silti. Vois pojat mieltää että on se sekäranka siellä nahan alla jossaki.:giggle:
 
...morjens vaan:D, kello jo uuden päivän puolella ja mun piti vaan pikasesti tulla...mutta kun en näemmä osaa vaan jään suustani kiinni:oops:...

Olipas hässäkällinen torjantai mikä kyllä loppua kohden vain parani:love:...mutta koskapa härdelliä on tiedossa huomisellekin niin mun tarttis saada tää pääkkönen tyynyyn ja käpälät ruttaamaan toista tyynyä :)

Eli. Naiti nait, kauniita unikuvia sulle :)*pus*
(..tai sujuvaa valvomista (y) )
 
  • Tykkää
Reactions: epek
...morjens vaan:D, kello jo uuden päivän puolella ja mun piti vaan pikasesti tulla...mutta kun en näemmä osaa vaan jään suustani kiinni:oops:...

Olipas hässäkällinen torjantai mikä kyllä loppua kohden vain parani:love:...mutta koskapa härdelliä on tiedossa huomisellekin niin mun tarttis saada tää pääkkönen tyynyyn ja käpälät ruttaamaan toista tyynyä :)

Eli. Naiti nait, kauniita unikuvia sulle :)*pus*
(..tai sujuvaa valvomista (y) )
:eek:

Hattaran kuvia ja levollisia unia.:love:
 
...morjens vaan:D, kello jo uuden päivän puolella ja mun piti vaan pikasesti tulla...mutta kun en näemmä osaa vaan jään suustani kiinni:oops:...

Olipas hässäkällinen torjantai mikä kyllä loppua kohden vain parani:love:...mutta koskapa härdelliä on tiedossa huomisellekin niin mun tarttis saada tää pääkkönen tyynyyn ja käpälät ruttaamaan toista tyynyä :)

Eli. Naiti nait, kauniita unikuvia sulle :)*pus*
(..tai sujuvaa valvomista (y) )
Mihin??:eek:
 
Voi kamala, miks suomessa marssi ei koskaan näytä tolta.:ROFLMAO:
Täällä löntystetään puntit maataviistäen ja ei nyt kädet taskussa mutta melkeen.:D
Oikeesti kerran olen sellasta päässy todistaa. No joo, onhan meidän marssityylikin paljon rennompi mutta silti. Vois pojat mieltää että on se sekäranka siellä nahan alla jossaki.:giggle:
Noi ei ole tehneet vuoteen mitään muuta kuin harjoitelleet paraatia varten. Joka päivä.
Meillä ei harjoitella paraateja, vaan sotaa varten.
Soon vähän sama ku Rokka sano että "perkele mie siun polokujen viereen kiviä laittamhan, mie teen sovassa mitä pittää mutta leikkimään en rupia!"
 
Noi ei ole tehneet vuoteen mitään muuta kuin harjoitelleet paraatia varten. Joka päivä.
Meillä ei harjoitella paraateja, vaan sotaa varten.
Soon vähän sama ku Rokka sano että "perkele mie siun polokujen viereen kiviä laittamhan, mie teen sovassa mitä pittää mutta leikkimään en rupia!"
Joo mä tiedän.
 
Mut olishan se hienoo jos meilläkin kaikesta huolimatta otettais vähän enempi tosissaan toi marssi. Ainakin kun yleisölle marssitaan. Tai yleisön läsnä ollessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä