The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*ufopääkkönen*

...mie en ala niin mittään kyllä jos mun pitää luopua musasta ja niistä perin harvoista linkityskerroistani joilla haluan kaikkia teitä kuitenkin ilahduttaa, niin - luopumaan???!!!:cry:


Vaiko se nyt on iha sama mitä tämmönen paheksuttava feikki täällä horajaa:notworthy:...( :D )


Ja joo, mun hilavitkutin kuule hyppii ja pomppii iha minne sattuu- paiskoo mut välillä pellollekin mutta niin se tekee ihan piruuksissaan :D - eli ei tos.ole musalinkeistä riippuvainen mutta...en mä sitä kyllä epäile etteikö ne vois jarruttaakin...mutta mikäs kiirus sitä tässä oikein on :)?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
*ufopääkkönen*

...mie en ala niin mittään kyllä jos mun pitää luopua musasta ja niistä perin harvoista linkityskerroistani joilla haluan kaikkia teitä kuitenkin ilahduttaa, niin - luopumaan???!!!:cry:


Vaiko se nyt on iha sama mitä tämmönen paheksuttava feikki täällä horajaa:notworthy:...( :D )


Ja joo, mun hilavitkutin kuule hyppii ja pomppii iha minne sattuu- paiskoo mut välillä pellollekin mutta niin se tekee ihan piruuksissaan :D - eli ei tos.ole musalinkeistä riippuvainen mutta...en mä sitä kyllä epäile etteikö ne vois jarruttaakin...mutta mikäs kiirus sitä tässä oikein on :)?
*kiiruhtaa Freezen viereen ja heittää kätensä toisen olan yli kytäten linkinvastustajia*
-Ei tämäkään feikki haluu luopuu musa linkittelystä.:coffee::D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei höwhöpöwwöyteen ole keksitty rokotetta.
Ja jos minulta kysytään niin ei tarttekaan.
:notworthy:...valitettavan oikeessa oot että ei taija olla vielä olemassa sitä oikeeta lääkitystä, millä mut sais tolkkupäiseksi...


...enkä edes mietikään että miten hiien iso ruutta ja ennen kaikkea piikki se sitten oiskaan jos tasoittava lääkitys keksittäisiin*ufopääkkönen*

*lähtikin muuten heti potemaan ko.mielikuvan aikaansaamaa bagarakipua*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä