joo, kännykällä palstaa selatessä musasivut hyppii sinne tänneEiku jossain kohtaa sul ei toiminu...näin muistelen..hidasti menoa tai jotai?
Siis noi musaLINKIT!
aifoun 6S
joo, kännykällä palstaa selatessä musasivut hyppii sinne tänneEiku jossain kohtaa sul ei toiminu...näin muistelen..hidasti menoa tai jotai?
Siis noi musaLINKIT!
No joo välillä sen linkit on niin kökköjä että mietin että sen housujen sisältäkin tulee raikkaampaa ilmaa *halveksii itseään moisesta linkkailusta edelleen*Meinaatko että pöksyistä tuleva ilma raikastaa haisevan linkki-ilman?
Kyllä se meno vanhemmiten hidastuu itse kullakinEiku jossain kohtaa sul ei toiminu...näin muistelen..hidasti menoa tai jotai?
Siis noi musaLINKIT!
Kuukkeleita?Hyvää yötä ja huomenta.
Voi helvetinperse minkälainen viikko on taas ihmislapsen ristiksi isketty.
näin on isoppojat maininnu, sitä odotellessaKyllä se meno vanhemmiten hidastuu itse kullakin
Arkisin vois olla niitä vähemmän tässä ketjussa.pitäskö toi musan linkkailu siirtää tonne lissun diskoketjuun ettei siitäkin tuu tänne riitaa?
Aika jännä. Tytön plussalainen toimii ainaki vallan mainiosti.joo, kännykällä palstaa selatessä musasivut hyppii sinne tänne
aifoun 6S
toimii mullakin muutoin mutta 2+ sivu täynnä musalinkkejä lataa ja lataa ja hyppii piru vielä sinne tänneAika jännä. Tytön plussalainen toimii ainaki vallan mainiosti.
Kuukkeleita? Niitä on aina.
Ohjelmistokehityspalaveri? niitäkin on aina
Työpaikan vessat remontissa? Ei toivoakaan.
Asiankannattaja tulossa kahville? Enitaim, tervetuloo vaan
Perheessä ripuli ja kolera? Ei oo näkynyt hulttioveljeä eikä ukkokullan seinähullua siskoa hetkeen
laita se sinne sun diskoketjuun jos on pakko laittaaMä en ainakaan osalistu "musaa vain tiettyinä aikoina" joukkueeseen.
Ku välillä saattaa tulla ihan hirviä hinku laittaa just joku tietty piisi ja sitte kytätä että tykkäiskö siitä joku.
No onks se sitte liittymästä vai mistä ku plussassa toimii linkkien kanssa. Jos ny iiihan pienen hetken joutuu oottaa ni ei kai se haittaa?toimii mullakin muutoin mutta 2+ sivu täynnä musalinkkejä lataa ja lataa ja hyppii piru vielä sinne tänne
tekstiä täynnä oleva sivu on OK
Mun aifoun kuusässällä ei oo mitää ongelmiajoo, kännykällä palstaa selatessä musasivut hyppii sinne tänne
aifoun 6S
haittaa se kun sivu hyppii sinne tänneNo onks se sitte liittymästä vai mistä ku plussassa toimii linkkien kanssa. Jos ny iiihan pienen hetken joutuu oottaa ni ei kai se haittaa?
Vanhana kaikki hidastuu, turha sitä on enää kiirehtiä mihkää.
HalauksiaHyvää yötä ja huomenta.
Voi helvetinperse minkälainen viikko on taas ihmislapsen ristiksi isketty.
Mutku mutku....mä haluun sen laittaa tänne kun täällä on muitakin jotka kuuntelee musaa.laita se sinne sun diskoketjuun jos on pakko laittaa
äänestän jyrkän ein ylenpalttiselle musalinkittelylleMutku mutku....mä haluun sen laittaa tänne kun täällä on muitakin jotka kuuntelee musaa.
Musalinkittely on välillä ihan kivaa.
Pittääkö tästä nyt joku äänestys sitte tehä? *röhistelee kurkkua ja suoristelee selkää*
Ei mun, en laita enääSivu jumittaa videoiden takia.
shhh sä olet mies, ei miehiä tässä kuunnellaäänestän jyrkän ein ylenpalttiselle musalinkittelylle
kohtuus kaikessa
Eipitäskö toi musan linkkailu siirtää tonne lissun diskoketjuun ettei siitäkin tuu tänne riitaa?