Boobabe
Toinen mokoma.Niin minäkin. Vieraissakäynti virkistää.
Minen koskaan käy muualla.
Toinen mokoma.Niin minäkin. Vieraissakäynti virkistää.
vai niiToinen mokoma.
Minen koskaan käy muualla.
..Niin meinasit loput pilata omilla musiikkivalinoillasiJa jottei toi epekin Kaija video pilaa ihan kaikkea niin...
Antaisin omalle lapselle pusun ja halin tuosta
Joo no olihan mun matkittava..Niin meinasit loput pilata omilla musiikkivalinoillasi
Onks sun laitteissa jotaki vikaa?pitäskö toi musan linkkailu siirtää tonne lissun diskoketjuun ettei siitäkin tuu tänne riitaa?
Sori, en laita enää...vaikka ei me epekin kanssa näistä oikeasti ikinä riidellä. Se vaan repii mua leteistä ja mä kiskon sen pöksyt nilkkoihin aina kun sen linkit haisee.pitäskö toi musan linkkailu siirtää tonne lissun diskoketjuun ettei siitäkin tuu tänne riitaa?
I feel ya sista. *ruttaa isosti*Hyvää yötä ja huomenta.
Voi helvetinperse minkälainen viikko on taas ihmislapsen ristiksi isketty.
Meinaatko että pöksyistä tuleva ilma raikastaa haisevan linkki-ilman?Sori, en laita enää...vaikka ei me epekin kanssa näistä oikeasti ikinä riidellä. Se vaan repii mua leteistä ja mä kiskon sen pöksyt nilkkoihin aina kun sen linkit haisee.
vehkeet on vielä ihan säällisessä kunnossa vaikka niiden parastaennen-päiväys on kaukana takanaOnks sun laitteissa jotaki vikaa?
Eiku jossain kohtaa sul ei toiminu...näin muistelen..hidasti menoa tai jotai?vehkeet on vielä ihan säällisessä kunnossa vaikka niiden parastaennen-päiväys on kaukana takana